Μέσα σε τέσσερα χρόνια από την έναρξη χρήσης του συστήματος Hull Performance Solutions (HPS) της Jotun, το πλοίο COSCO Europe έχει επιτύχει νέα επίπεδα απόδοσης, ελέγχου κόστους και περιβαλλοντικών επιδόσεων. Τα στοιχεία που δημοσιεύονται από την Jotun αποδεικνύουν ότι το πλοίο μεταφοράς 10.062 κοντέινερ (TEU) που κατασκευάστηκε το 2008 έχει εξασφαλίσει περιορισμό του κόστους καυσίμων κατά 4,5 εκατομμύρια δολάρια και περιορισμό των εκπομπών CO₂ κατά 29.500 τόνους (σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς), επιτυγχάνοντας κορυφαία απόδοση γάστρας.
COSCO Europe
Ο κος Hou, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της COSCO SHIPPING Lines δήλωσε: «Ως εταιρεία έχουμε δεσμευτεί να παρέχουμε βέλτιστη αξία στους μετόχους μας και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, καθώς και τις καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις για τον στόλο μας, ο οποίος αποτελεί έναν σημαντικό κρίκο στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Το σύστημα HPS έχει αποδειχθεί ότι μας βοηθά να ανταποκριθούμε σε αυτές τις απαιτήσεις, προσφέροντας την κορυφαία απόδοση γάστρας στην αγορά και επιτρέποντας σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων και μείωση εκπομπών.
Έχουμε δεσμευτεί για την τήρηση των υψηλότερων προτύπων σε μακροπρόθεσμη βάση για τους πελάτες μας. Η ανάπτυξη του συστήματος μέτρησης και υφαλοχρωματισμού HPS της Jotun δείχνει ότι η εταιρεία ενστερνίζεται τις ίδιες αξίες με εμάς. Προσβλέπουμε σε ακόμη μεγαλύτερη συνεργασία και αποδοτικότητα στο μέλλον.»
Το σύστημα HPS συνδυάζει τα προηγμένα υφαλοχρώματα SeaQuantum X200, τη βέλτιστη τεχνική υποστήριξη και την ανάλυση απόδοσης της Jotun σύμφωνα με το ISO 19030 με μια εγγύηση υψηλής απόδοσης.
«Από την κυκλοφορία του το 2011, το σύστημα HPS έχει ήδη εφαρμοστεί σε πάνω από 400 πλοία παγκοσμίως,», σχολιάζει ο κος Alfie Ong, Αντιπρόεδρος της Jotun Marine Coatings. «Καθώς λαμβάνουμε όλο και περισσότερα μακροπρόθεσμα δεδομένα για το σύστημα, το οποίο αποτελεί την πρώτη λύση στο είδος του για τη μέτρηση της απόδοσης σύμφωνα με το ISO 19030, αποκτάμε πλέον βάσιμες αποδείξεις για αυτό που ήδη γνωρίζαμε: ότι το σύστημα HPS παρέχει τις καθαρότερες γάστρες, την υψηλότερη απόδοση και τις βέλτιστες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην αγορά.
Όλο και περισσότεροι σημαντικοί παράγοντες της παγκόσμιας ναυτιλίας, όπως η COSCO SHIPPING Lines, αναγνωρίζουν την αξία αυτής της πρότασης. Κατανοούν ότι η επένδυση στο σύστημα HPS αποτελεί την πιο ικανοποιητική λύση για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της γάστρας και την παροχή μακροπρόθεσμης αξίας στα πλοία τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να παρέχουμε χειροπιαστή απόδειξη αυτής της εντυπωσιακής εξοικονόμησης που επιτυγχάνουν.»
Ο κος Ong σημείωσε ότι το πλοίο που υποβλήθηκε στην επεξεργασία με το σύστημα HPS στο ναυπηγείο της COSCO (Zhoushan) τον Οκτώβριο του 2012, έχει μέχρι στιγμής καταγράψει απώλεια ταχύτητας μόλις 0,76% (μετρούμενη κατά το ISO 19030), τιμή που εντυπωσιάζει αν συγκριθεί με τον μέσο όρο 5,9% της αγοράς για τα πλοία που υποβάλλονται σε επεξεργασία με τυπικές λύσεις υφαλοχρωματισμού.
Τους προσεχείς μήνες, η COSCO SHIPPING Lines αναμένεται να ανακοινώσει τη σύναψη επιπλέον συμβάσεων πλοίων με τη Jotun, τον παγκόσμιο ηγέτη στις ναυτιλιακές επιστρώσεις υφαλοχρώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ