
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων Hyundai Merchant Marine (HMM) κατάφερε να περιορίσει την έκταση των ζημιών της για το 2016 σε $3,8 εκατ. από τα $ 45, 3 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015. Παρά τον περιορισμό των καθαρών ζημιών της, η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικές ζημιές $725,1 εκατ. στο τέλος του 2016, αύξηση 198% σε σχέση με το 2015 ($243 εκατ.). Επιπλέον, τα έσοδα της HMM μειώθηκαν κατά 18% σε σχέση με το 2015.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας οι αυξήσεις στις λειτουργικές ζημιές της και οι μειώσεις στα έσοδά της οφείλονται στα χαμηλά ναύλα του 2016. Η εταιρεία προέβλεψε πως θα συνεχίσει να καταγράφει ζημιές μέχρι τα μέσα του 2018, καθώς η αγορά προσπαθεί να αμβλύνει τη διαφορά που υφίσταται μεταξύ ζήτησης και προσφοράς.
Η HMM ανέφερε πως επιδιώκει να επενδύσει σε τερματικούς σταθμούς λιμένων της Νοτιοανατολικής Ασίας, εκτιμώντας πως μια τέτοια κίνηση θα της αποφέρει κέρδη. Επίσης η εταιρεία ενδέχεται να επενδύσει σε νέες παραγγελίες πλοίων, τα οποία θα συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς του IMO για την χρήση καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάκαμψη της HMM θα διαδραματίσει επίσης η συνεργασία της με τη Maersk Line και τη Mediterranean Shipping Company. Η συνεργασία αυτή, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Απρίλιο, θα έχει διάρκεια τριών ετών και θα αφορά τη μίσθωση χωρητικότητας στα πλοία της HMM (slot purchase agreement).
Φωτό: flickr.com/Vince Smith
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος κλιμακώνεται σε διεθνές επίπεδο, το outlook του παγκόσμιου εμπορίου θολώνει και ανατρέπει τις αναπτυξιακές εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ).…
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) θα παράσχει συμβουλευτική υποστήριξη στο Υπερταμείο, το Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο της Ελλάδας, για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας βασικών ελληνικών…
Τελευταία Ενημέρωση: 23/04 – 13.58 Ισχυρός σεισμός 6,2 βαθμών σημειώθηκε σήμερα κοντά στην Κωνσταντινούπολη, ανακοίνωσε η υπηρεσία Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών και Εκτάκτων Καταστάσεων της…
Τις ανησυχίες του για τα απόνερα του καθεστώτος λιμενικών τελών σε κινεζικά πλοία, το οποίο ανακοίνωσε πρόσφατα η αμερικανική κρατική διοίκηση, εξέφρασε το World…
Στην κατασκευή ενός νέου τερματικού σταθμού στο Ceyhan στα Άδανα της Τουρκίας προχωρά η Stolthaven Terminals, θυγατρική της νορβηγικής Stolt-Nielsen, σε συνεργασία με τη…
Τα ινδικά διυλιστήρια συνεχίζουν να εισάγουν ασταμάτητα το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, από πλευράς κόστους, ρωσικό αργό. Το γεγονός αυτό, υποστηρίζει δημοσίευμα του Reuters, ώθησε το…
Ευοίωνα είναι τα μηνύματα για τη ναυσιπλοΐα στον Ρήνο, καθώς οι έντονες βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Πάσχα συνέβαλαν στη σημαντική άνοδο…
Μια νέα τεχνολογία δεξαμενής για τη μεταφορά ναυτιλιακών καυσίμων βρίσκεται στο επίκεντρο της πρόσφατης Έγκρισης επί της Αρχής (AiP) που χορήγησε ο αμερικανικός νηογνώμονας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ