Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων Hyundai Merchant Marine (HMM) κατάφερε να περιορίσει την έκταση των ζημιών της για το 2016 σε $3,8 εκατ. από τα $ 45, 3 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015. Παρά τον περιορισμό των καθαρών ζημιών της, η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικές ζημιές $725,1 εκατ. στο τέλος του 2016, αύξηση 198% σε σχέση με το 2015 ($243 εκατ.). Επιπλέον, τα έσοδα της HMM μειώθηκαν κατά 18% σε σχέση με το 2015.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας οι αυξήσεις στις λειτουργικές ζημιές της και οι μειώσεις στα έσοδά της οφείλονται στα χαμηλά ναύλα του 2016. Η εταιρεία προέβλεψε πως θα συνεχίσει να καταγράφει ζημιές μέχρι τα μέσα του 2018, καθώς η αγορά προσπαθεί να αμβλύνει τη διαφορά που υφίσταται μεταξύ ζήτησης και προσφοράς.
Η HMM ανέφερε πως επιδιώκει να επενδύσει σε τερματικούς σταθμούς λιμένων της Νοτιοανατολικής Ασίας, εκτιμώντας πως μια τέτοια κίνηση θα της αποφέρει κέρδη. Επίσης η εταιρεία ενδέχεται να επενδύσει σε νέες παραγγελίες πλοίων, τα οποία θα συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς του IMO για την χρήση καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάκαμψη της HMM θα διαδραματίσει επίσης η συνεργασία της με τη Maersk Line και τη Mediterranean Shipping Company. Η συνεργασία αυτή, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Απρίλιο, θα έχει διάρκεια τριών ετών και θα αφορά τη μίσθωση χωρητικότητας στα πλοία της HMM (slot purchase agreement).
Φωτό: flickr.com/Vince Smith
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης άφησαν ελεύθερα έπειτα από πάνω από ένα χρόνο τα μέλη του πληρώματος του πλοίου «Galaxy Leader», που είχαν συλλάβει…
Η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων της παραμένει ψηλά στην ατζέντα της Λιβύης, η οποία βρίσκεται σε αναζήτηση επενδύσεων. Ειδικότερα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων…
Σε συζητήσεις για την έκδοση ομολόγου αξίας τουλάχιστον $100 εκατ. στη σκανδιναβική αγορά βρίσκεται η Contships Management, η μεγαλύτερη παγκοσμίως ιδιοκτήτρια εταιρεία feeder containerships…
Σε «τέστ αντοχής» (stress tests) και επιτόπιους ελέγχους από κλιμάκια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) θα υποβληθούν το 2025 οι τράπεζες. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα…
Με δυναμικό ρυθμό βαίνουν οι επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών για τη ναυπήγηση καινοτόμων ποντοπόρων πλοίων και το 2025. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Περίπου 1,4 δισεκατομμύρια τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2024, αριθμός που φτάνει σε προ-πανδημίας επίπεδα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του ανάπτυξης, ο ενεργειακός κολοσσός ADNOC προέβη πρόσφατα σε νέες διαρθρωτικές κινήσεις, που αφορούν τις ναυτιλιακές δραστηριότητες του ομίλου. Σύμφωνα…
Η τεχνολογία EnergoFlow της Wärtsilä και οι Προπέλες Σταθερού Βήματος (Fixed Pitch Propellers ‒ FPP) παρέχουν λύσεις που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ