
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων Hyundai Merchant Marine (HMM) κατάφερε να περιορίσει την έκταση των ζημιών της για το 2016 σε $3,8 εκατ. από τα $ 45, 3 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015. Παρά τον περιορισμό των καθαρών ζημιών της, η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικές ζημιές $725,1 εκατ. στο τέλος του 2016, αύξηση 198% σε σχέση με το 2015 ($243 εκατ.). Επιπλέον, τα έσοδα της HMM μειώθηκαν κατά 18% σε σχέση με το 2015.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας οι αυξήσεις στις λειτουργικές ζημιές της και οι μειώσεις στα έσοδά της οφείλονται στα χαμηλά ναύλα του 2016. Η εταιρεία προέβλεψε πως θα συνεχίσει να καταγράφει ζημιές μέχρι τα μέσα του 2018, καθώς η αγορά προσπαθεί να αμβλύνει τη διαφορά που υφίσταται μεταξύ ζήτησης και προσφοράς.
Η HMM ανέφερε πως επιδιώκει να επενδύσει σε τερματικούς σταθμούς λιμένων της Νοτιοανατολικής Ασίας, εκτιμώντας πως μια τέτοια κίνηση θα της αποφέρει κέρδη. Επίσης η εταιρεία ενδέχεται να επενδύσει σε νέες παραγγελίες πλοίων, τα οποία θα συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς του IMO για την χρήση καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάκαμψη της HMM θα διαδραματίσει επίσης η συνεργασία της με τη Maersk Line και τη Mediterranean Shipping Company. Η συνεργασία αυτή, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Απρίλιο, θα έχει διάρκεια τριών ετών και θα αφορά τη μίσθωση χωρητικότητας στα πλοία της HMM (slot purchase agreement).
Φωτό: flickr.com/Vince Smith
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), κ. Μελίνα Τραυλού, και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΕΕ συναντήθηκαν σήμερα με τον Ευρωπαίο Επίτροπο…
Ο κ. Νικόλας Πατέρας παρέδωσε σήμερα πέντε νέα περιπολικά Suzuki Vitara Hybrid στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ.Μιχάλη Χρυσοχοιδη και στον Αρχηγό της Ελληνικής…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Μαρτίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Σε νέα στρατηγική κίνηση στην αγορά δεξαμενόπλοιων προχώρησε η TEN με επικεφαλής τον δρα Νίκο Τσάκο. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
H μετοχική σύνθεση της Star Bulk Carriers, με επικεφαλής τον κ. Πέτρο Παππά μεταβλήθηκε πρόσφατα, καθώς η Famatown Finance Limited απέκτησε 11,8 εκατ. μετοχές…
Ακάθεκτη παραμένει η στρατηγική ενίσχυση του υπό διαχείριση στόλου της Capital Maritime, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής…
Εν μέσω εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας και με τους δασμούς να πέφτουν «βροχή» εκατέρωθεν, οι εισαγωγές αμερικανικού LNG από την Κίνα μοιάζουν να έχουν…
Σε ρότα αντίθετη από εκείνη που ακολουθείται τα τελευταία έτη, οι πρόσφατες γεωπολιτικές εξελίξεις έχουν στο επίκεντρό τους τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ