
Πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη Tύπου του DNV GL η οποία είχε σκοπό να ενημερώσει για την πρόοδο του project «Greece as the third home country» καθώς και για τις τελευταίες εξελίξεις και πρωτοβουλίες του νηογνώμονα.
Το συγκεκριμένο project, αποτελεί μια προσπάθεια του DNV GL να ενδυναμώσει τις σχέσεις του και να υποστηρίξει περισσότερο την τοπική ναυτιλιακή κοινότητα. Μέσα από το έργο αυτό, επεκτείνονται οι δραστηριότητες του γραφείου στον Πειραιά, ο οποίος αποτελεί ένα σημαντικό παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο, επενδύοντας παράλληλα και στην ενίσχυση της συνεργασίας του νηογνώμονα με τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Στο πλαίσιο της επέκτασης των δραστηριοτήτων του και παρακολουθώντας παράλληλα όλες τις αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο του ναυτιλιακού κλάδου, ο νηογνώμονας παρέχει ανάμεσα σε άλλα υπηρεσίες σχετικά με την εφαρμογή του κανονισμού MRV καθώς και των πλάνων για το Ballast Water Treatment. Επιπλέον, ο DNV GL εστιάζει και σε ένα ακόμη σημαντικό θέμα, εκείνο της κυβερνασφάλειας, το οποίο αποτελεί ίσως και μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου. Έτσι, προσφέρει διάφορες σχετικές υπηρεσίες που αφορούν την εκπαίδευση και την αξιολόγηση, με σκοπό την υποστήριξη των εταιρειών στο συγκεκριμένο θέμα.
Στο R&D κέντρο του Πειραιά, έχει αναπτύξει ακόμη την πλατφόρμα COSSMOS, ένα λογισμικό το οποίο με την χρήση εικονικών μοντέλων πετυχαίνει βελτιώσεις σε θέματα εκπομπών, ενεργειακής απόδοσης, κόστους και ασφάλειας.
Σε θέματα καινοτομίας, ο DNV GL έχει ακόμη αναπτύξει δραστηριότητες σχετικές με τη χρήση των drones στον κλάδο της ναυτιλίας. Συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα δοκιμάζονται διάφοροι τύποι drones σε διαφορετικούς τύπους πλοίων και σε διαφορετικά τμήματα αυτών, με σκοπό την βελτιστοποίηση της χρήσης τους για πραγματοποίηση ερευνών. Η χρήση των drones μπορεί να αποφέρει εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος ενώ παράλληλα παρέχει ασφάλεια στους επιθεωρητές.
Τέλος, με την παρουσίαση των παραπάνω, το κύριο μήνυμα της συνέντευξης τύπου ήταν ότι ο DNV GL θα συνεχίσει την ανάπτυξή του, μέσω της έρευνας, των δραστηριοτήτων και των έργων του, προκειμένου να εξυπηρετεί τους πελάτες του, ενώ η διεύρυνση των δραστηριοτήτων του γραφείου του Πειραιά θα συνεχιστεί και τον επόμενο χρόνο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από την πρώτη εμφάνισή τους, στα μέσα του 19ου αιώνα, μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 1950, τα υπερωκεάνια πλοία θα διαδραμάτιζαν πρωταγωνιστικό…
O στόλος containerships κατανάλωσης μεθανόλης της Maersk συνεχίζει να αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Maersk, την Πέμπτη 27 Μαρτίου…
Θετικές παραμένουν οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής ικανότητας…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου Pure Car and Truck Carrier (PCTC) γνωστοποίησε πρόσφατα o Noatum Maritime, ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου AD Ports Group. Σύμφωνα…
Σχεδόν δώδεκα δεξαμενόπλοια με ιρανικό αργό, τα οποία υπόκεινται σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ, αναμένουν στα ανοικτά της Μαλαισίας, ενώ ορισμένα από αυτά βρίσκονται…
Η συνεργασία της MSC Cruises και του ναυπηγείου Chantiers de l’Atlantique βαίνει δυναμικά. Την Πέμπτη 27 Μαρτίου, στη Saint-Nazaire της Γαλλίας, έλαβαν χώρα ταυτόχρονα…
Η Ρωσία προχωρά στην κατασκευή ενός νέου ναυπηγείου, το οποίο θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη στρατηγική της Μόσχας για τις μεταφορές στην Αρκτική. Ειδικότερα,…
Οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας συνεχίζουν να ενισχύουν τους στόλους τους με καινοτόμα πλοία, ποντάροντας στα καύσιμα που θα δομήσουν το μέλλον της ναυτιλίας.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ