![ελληνικη ναυτιλία](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/03/202303091033003483.jpg)
Για τη ναυπηγική βιομηχανία της Γερμανίας το τρέχον έτος αναμένεται να είναι άκρως παραγωγικό, με δεδομένο ότι αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες προτιμούν τα γερμανικά ναυπηγεία τόσο για επισκευές όσο και για ναυπηγήσεις νέων μονάδων.
Στα γερμανικά ναυπηγεία τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική αύξηση εργασιών, που κατά κύριο λόγο προέρχεται από παραγγελίες για ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, σκαφών αναψυχής, επιβατηγών/οχηματαγωγών πλοίων, καθώς και πολεμικών σκαφών.
Ως αποτέλεσμα των νέων παραγγελιών καταγράφεται σημαντική αύξηση του αριθμού των εργαζομένων. Έτσι, στα γερμανικά ναυπηγεία της Βόρειας Θάλασσας -σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου ο οργανισμός «Agentur für Struktur- und Personalentwicklung (AgS)», που εδρεύει στην Βρέμη- εργάζονται συνολικά 15.900 άτομα, που σε σχέση με το 2015 είναι αυξημένα σε ποσοστό 1,9%. Αυτός ο αριθμός εργαζομένων είναι ο υψηλότερος που έχει καταγραφεί από το 2012.
Όπως, σημειώνει ο ειδησεογραφικός ιστότοπος «ΝΝΝ.de», οι προοπτικές για το άμεσο μέλλον παραμένουν σχετικά καλές, καθώς μέσα στους επόμενους 12 μήνες αναμένεται να δημιουργηθούν έως και 670 νέες θέσεις εργασίας σε συνολικά 37 ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις.
Από τις πλέον εύρωστες ναυπηγικές μονάδες στην Γερμανία είναι σήμερα αυτές που ανήκουν στον μαλαισιανό όμιλο Genting Group. Ο τελευταίος τον περασμένο Απρίλιο εξαγόρασε τα ναυπηγεία Lloyd Werft με έδρα το Μπρεμερχάφεν, αλλά και τα ναυπηγεία σε Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ σχηματίζοντας τον όμιλο Lloyd Werft Group, ο οποίος από τις 7 Ιουλίου έχει μετονομαστεί σε όμιλο ναυπηγείων «MV Werften».
Φωτό: mv-werften.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου έλαβε χώρα το 15ο Annual Capital Link Greek Shipping Forum, όπου πληθώρα ναυτιλιακών προσωπικοτήτων συναντήθηκαν και μοιράστηκαν τις απόψεις τους…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A. ανακοινώνει την επιτυχημένη αναβάθμιση του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) σε Microsoft Dynamics 365 Business Central &…
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ναύλοι των bulk carriers από τον περασμένο Νοέμβριο και, όπως προκύπτει και από τα Baltic Exchange Timecharter equivalents, η πτώση…
Η στρατηγική του κολοσσού ενέργειας τα τελευταία έτη εστιάστηκε σημαντικά στις προοπτικές των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, απόφαση που προκάλεσε τον προβληματισμό αναλυτών και τη…
Στο κενό είναι πιθανό να καταλήξουν οποιεσδήποτε βραχυπρόθεσμες εκτιμήσεις για την κατεύθυνση των ναυτιλιακών αγορών, καθώς «ο κόσμος εισέρχεται σε αχαρτογράφητο έδαφος», τονίζει ο…
Σε πόλο έλξης φορτίων θερμικού άνθρακα αναδείχθηκε το Βιετνάμ κατά τη διάρκεια του 2024, καθώς οι εισαγωγές της ασιατικής χώρας εκτοξεύτηκαν και σημείωσαν νέο…
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα το 2035 θα είναι ένας παγκόσμιας κλάσης προορισμός για κατοικία, επενδύσεις και τουρισμό. Η αξία των ακινήτων θα έχει αυξηθεί σημαντικά,…
Η επιστροφή των δεξαμενόπλοιων στη Διώρυγα του Σουέζ ίσως και να μην έχει τόσο σφοδρό αντίκτυπο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Gibson,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ