
Για τη ναυπηγική βιομηχανία της Γερμανίας το τρέχον έτος αναμένεται να είναι άκρως παραγωγικό, με δεδομένο ότι αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες προτιμούν τα γερμανικά ναυπηγεία τόσο για επισκευές όσο και για ναυπηγήσεις νέων μονάδων.
Στα γερμανικά ναυπηγεία τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική αύξηση εργασιών, που κατά κύριο λόγο προέρχεται από παραγγελίες για ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, σκαφών αναψυχής, επιβατηγών/οχηματαγωγών πλοίων, καθώς και πολεμικών σκαφών.
Ως αποτέλεσμα των νέων παραγγελιών καταγράφεται σημαντική αύξηση του αριθμού των εργαζομένων. Έτσι, στα γερμανικά ναυπηγεία της Βόρειας Θάλασσας -σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου ο οργανισμός «Agentur für Struktur- und Personalentwicklung (AgS)», που εδρεύει στην Βρέμη- εργάζονται συνολικά 15.900 άτομα, που σε σχέση με το 2015 είναι αυξημένα σε ποσοστό 1,9%. Αυτός ο αριθμός εργαζομένων είναι ο υψηλότερος που έχει καταγραφεί από το 2012.
Όπως, σημειώνει ο ειδησεογραφικός ιστότοπος «ΝΝΝ.de», οι προοπτικές για το άμεσο μέλλον παραμένουν σχετικά καλές, καθώς μέσα στους επόμενους 12 μήνες αναμένεται να δημιουργηθούν έως και 670 νέες θέσεις εργασίας σε συνολικά 37 ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις.
Από τις πλέον εύρωστες ναυπηγικές μονάδες στην Γερμανία είναι σήμερα αυτές που ανήκουν στον μαλαισιανό όμιλο Genting Group. Ο τελευταίος τον περασμένο Απρίλιο εξαγόρασε τα ναυπηγεία Lloyd Werft με έδρα το Μπρεμερχάφεν, αλλά και τα ναυπηγεία σε Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ σχηματίζοντας τον όμιλο Lloyd Werft Group, ο οποίος από τις 7 Ιουλίου έχει μετονομαστεί σε όμιλο ναυπηγείων «MV Werften».
Φωτό: mv-werften.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι το Ιράν θα καταστεί υπεύθυνο και θα βρεθεί μπροστά σε «ολέθριες» συνέπειες για οποιεσδήποτε περαιτέρω…
Τελετή ονοματοδοσίας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Μαρτίου για το «Seadancer» της Thenamaris, το οποίο ναυπηγήθηκε από το κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co., Ltd.…
Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) αναθεωρεί ελαφρώς προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη το 2025, επηρεασμένη από…
Μόνο μία δεξαμενή, που ήταν γεμάτη καύσιμα για αεριωθούμενα, υπέστη ζημιές μετά τη σύγκρουση ενός δεξαμενόπλοιου, που συνεργαζόταν με τον στρατό των ΗΠΑ, με…
Η τεχνολογία αποθήκευσης συμπιεσμένου υδρογόνου της Provaris επιτρέπει τη μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων υδρογόνου σε αέρια μορφή, χωρίς την ανάγκη ακριβών και ενεργοβόρων διαδικασιών υγροποίησης…
Στη Μόσχα έλαβε χώρα πρόσφατα η πολυαναμενόμενη συνάντηση του Υπουργού Μεταφορών του Καζακστάν, Marat Karabayev, με τον Ρώσο ομόλογό του, Roman Starovoit, και τον…
Σε μια σημαντική πρωτοβουλία για τη βιώσιμη ναυτιλία, η Odfjell επέλεξε να εφαρμόσει την τεχνολογία eSAILs στο «Bow Olympus», ένα προηγμένο δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 49.000…
Ένα βήμα πιο κοντά στην επανεκκίνηση ενός μεγαλεπήβολου έργου LNG στη Μοζαμβίκη βρίσκεται η TotalEnergies, καθώς η γαλλική εταιρεία ενέργειας εξασφάλισε μια κρίσιμη έγκριση.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ