Για τη ναυπηγική βιομηχανία της Γερμανίας το τρέχον έτος αναμένεται να είναι άκρως παραγωγικό, με δεδομένο ότι αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες προτιμούν τα γερμανικά ναυπηγεία τόσο για επισκευές όσο και για ναυπηγήσεις νέων μονάδων.
Στα γερμανικά ναυπηγεία τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική αύξηση εργασιών, που κατά κύριο λόγο προέρχεται από παραγγελίες για ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, σκαφών αναψυχής, επιβατηγών/οχηματαγωγών πλοίων, καθώς και πολεμικών σκαφών.
Ως αποτέλεσμα των νέων παραγγελιών καταγράφεται σημαντική αύξηση του αριθμού των εργαζομένων. Έτσι, στα γερμανικά ναυπηγεία της Βόρειας Θάλασσας -σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου ο οργανισμός «Agentur für Struktur- und Personalentwicklung (AgS)», που εδρεύει στην Βρέμη- εργάζονται συνολικά 15.900 άτομα, που σε σχέση με το 2015 είναι αυξημένα σε ποσοστό 1,9%. Αυτός ο αριθμός εργαζομένων είναι ο υψηλότερος που έχει καταγραφεί από το 2012.
Όπως, σημειώνει ο ειδησεογραφικός ιστότοπος «ΝΝΝ.de», οι προοπτικές για το άμεσο μέλλον παραμένουν σχετικά καλές, καθώς μέσα στους επόμενους 12 μήνες αναμένεται να δημιουργηθούν έως και 670 νέες θέσεις εργασίας σε συνολικά 37 ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις.
Από τις πλέον εύρωστες ναυπηγικές μονάδες στην Γερμανία είναι σήμερα αυτές που ανήκουν στον μαλαισιανό όμιλο Genting Group. Ο τελευταίος τον περασμένο Απρίλιο εξαγόρασε τα ναυπηγεία Lloyd Werft με έδρα το Μπρεμερχάφεν, αλλά και τα ναυπηγεία σε Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ σχηματίζοντας τον όμιλο Lloyd Werft Group, ο οποίος από τις 7 Ιουλίου έχει μετονομαστεί σε όμιλο ναυπηγείων «MV Werften».
Φωτό: mv-werften.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Είκοσι πέντε εκατομμύρια βαρέλια ιρανικού πετρελαίου βρίσκονται «κολλημένα» σε κινεζικούς λιμένες, με την Τεχεράνη να φιλοδοξεί να προβεί σε πώλησή τους. Ειδικότερα, αμερικανικές κυρώσεις…
Ποδαρικό σταθερότητας σημειώθηκε στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων την πρώτη εβδομάδα του 2025. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys για την εβδομάδα με…
Στις σελίδες των Ναυτικών Χρονικών, πέρα από τις διεθνείς και εγχώριες εξελίξεις που διαδραματίζονταν στην ποντοπόρο ναυτιλία, καθ’ όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα,…
Εξήντα επτά νέα κρουαζιερόπλοια αναμένεται να παραδοθούν έως το 2036, με την αξία αυτών να ανέρχεται σε $57 δισ., σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα…
Τα δυο τελευταία χρόνια ξεπεράστηκε μεσοσταθμικά το όριο του 1,5 ° Κελσίου ως προς την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη που τέθηκε με τη…
Το Υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, προχώρησε στη…
Σε μια νέα συμφωνία, που ενισχύει τη θέση της Mitsui O.S.K. Lines (MOL) στη βιώσιμη ναυτιλιακή καινοτομία, προχώρησε πρόσφατα ο ιαπωνικός ναυτιλιακός κολοσσός. Συγκεκριμένα,…
Το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο ανακοίνωσε ότι το Διοικητικό του Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να διορίσει τον νυν Βοηθό Γενικό Διευθυντή/Διευθυντή Τεχνικού Τμήματος, κ. Αλέξανδρο Ιωσηφίδη,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ