Αύξηση κατά 35% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά σχεδιάζει να επιτύχει η COSCO μέχρι το 2018, σύμφωνα με δηλώσεις του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΠ Α.Ε. Fu Cheng Qiu, στο πρακτορείο Reuters.
Στόχος είναι το λιμάνι του Πειραιά να διακινεί 5.000.000 TEU το 2018 και να καταστεί η βασική πύλη για τις εμπορευματικές ροές μεταξύ Ασίας-Ευρώπης. Όπως δήλωσε ο κ. Fu, αν ο στόχος αυτός επιτευχθεί τότε ο Πειραιάς θα συγκαταλέγεται στα 30 μεγαλύτερα λιμάνια παγκοσμίως στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις θα καταστήσουν τον Πειραιά το πέμπτο μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης,από την όγδοη θέση που κατέχει σήμερα, σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα από την ιστοσελίδα PortEconomics.eu.
Να σημειωθεί ότι η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων έχει τριπλασιαστεί από το 2010, από τα 880.000 TEU στα 3.300.000 το 2015. Ο κ. Fu συμπλήρωσε ότι ο Πειραιάς κατέλαβε το 2015, την 44η θέση στον κόσμο ενώ το 2010 βρίσκονταν στην 93η θέση. Σε ότι αφορά τις επενδύσεις δήλωσε ότι αυτές θα αφορούν κυρίως την αναβάθμιση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, τα logistics και την κρουαζιέρα, ενώ ένα λεπτομερές business plan θα είναι έτοιμο το Νοέμβριο. Τέλος για το ζήτημα της απασχόλησης των εργαζομένων και τους φόβους τους για μειώσεις μισθών και απολύσεις, ο κ. Fu τόνισε ότι “η COSCO είναι πολύ προσεκτική και σοβαρή σε τέτοια ζητήματα και τα χειρίζεται σύμφωνα με την νομοθεσία”.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ Παντελής Σαίτας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Τις συνιστώσες που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία και το θαλάσσιο εμπόριο ανέλυσαν οι κ. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ