Η ολλανδική εταιρεία Royal Boskalis Westminster N.V., η οποία παρέχει σε διεθνές επίπεδο υπηρεσίες που αφορούν στην κατασκευή και συντήρηση ναυτιλιακών υποδομών και η οποία διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους σκαφών που αναλαμβάνουν εργασίες διάσωσης καθώς και βυθοκόρησης, ανακοίνωσε ότι προχωρά σε μείωση του στόλου της, γεγονός που συνεπάγεται άμεση και σημαντική μείωση του εργατικού της δυναμικού σε όλο τον κόσμο.
Η συγκεκριμένη απόφαση της εταιρείας έρχεται μετά την ολοκλήρωση της μελέτης εξορθολογισμού των λειτουργικών της δαπανών, που ήρθε ως συνέπεια τόσο της επιδείνωσης των συνθηκών της αγοράς όσο και λόγω της αναμενόμενης παρατεταμένης περιόδου χαμηλών τιμών στον τομέα της ενέργειας καθώς και σε αυτόν των βασικών εμπορευματικών αγαθών. Αυτά ανακοινώθηκαν από την ίδια την εταιρεία την περασμένη Παρασκευή, 8 Ιουλίου.
Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας, αποφασίστηκε από την Royal Boskalis ο παροπλισμός -για τουλάχιστον δύο έτη- 24 συνολικά πλοίων από το στόλο της, 14 εκ των οποίων αφορούν τον τομέα της Υπεράκτιας Ενέργειας, με τα υπόλοιπα να δραστηριοποιούνται στον τομέα των εργασιών βυθοκόρησης.
Άμεσο αποτέλεσμα είναι η απόλυση σχεδόν 650 εργατών, με την πιθανότητα μετά το πέρας της διετίας να υπάρξει επαναπρόσληψή τους εάν το επιτρέψουν οι τότε συνθήκες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Boskalis, Peter Berdowski, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε άλλη επιλογή από το να ακολουθήσει τις επιταγές της αγοράς και να προσαρμόσει τα μεγέθη του στόλου της στις ανάγκες που διαμορφώνει η μειούμενη ζήτηση. «Έχουμε απόλυτη επίγνωση» τόνισε στις δηλώσεις του, ότι «η απόφασή μας αυτή είναι δραστική και ότι θα έχει σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο».
Αλλά για τον ίδιο, η εταιρεία δεν είχε άλλη επιλογή από τη στιγμή που θέλει να διατηρήσει κυρίαρχη παρουσία στα χρόνια που έρχονται, με υγιή οικονομικά μεγέθη.
Φωτό: boskalis.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο στη στρατηγική διαφοροποίησης του στόλου της ανακοίνωσε η Castor Ships. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον στόλο της…
«Να φέρουμε πίσω τη βιομηχανία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» ήταν το κύριο μήνυμα της ομιλίας του κ. Πάνου Ξενοκώστα, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου…
Το επόμενο βήμα στο διμερές τους εμπόριο και στη διακρατική τους συνεργασία φέρονται να κάνουν Κίνα και Ινδονησία. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του…
«Στα μαχαίρια» βρίσκονται οι International Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) και Maersk για τα μάτια τερματικού σταθμού στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της…
Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ ως 47ου προέδρου των ΗΠΑ αναμένεται να φέρει άνεμο αλλαγής στην παγκόσμια οικονομία και συνεπώς στο διεθνές εμπόριο και…
Η QatarEnergy συνήψε συμφωνία με τη Chevron για την απόκτηση του 23% στη συμφωνία παραχώρησης του οικοπέδου North El-Dabaa (H4) στη Μεσόγειο Θάλασσα, στα…
Η Κίνα εισήγαγε 8,09 εκατ. τόνους σόγιας τον Οκτώβριο, με τους αγοραστές να σπεύδουν να αυξήσουν τις προμήθειές τους πριν από την ανάληψη των…
Ο Όμιλος ERMA FIRST ολοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά της Ecochlor, την τέταρτη κατά σειρά τα τελευταία χρόνια, σε μια κίνηση που ενισχύει τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ