Με το πρώτο τρίμηνο του 2016 να είναι μακράν το χειρότερο των τελευταίων 30 ετών, κυρίως λόγω της μειωμένης τιμής των ημερήσιων ναύλων, οι οποίοι παρέμειναν κάτω του λειτουργικού κόστους, καθώς και λόγω της δραματικής μείωσης της αξίας των πλοίων, η ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk Carriers Corp., συμφερόντων του κ. Πέτρου Παππά, ανακοίνωσε ζημίες στα οικονομικά της αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, η Star Bulk Carriers Corp., ανακοίνωσε πως παρότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $46,3 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015, οι καθαρές ζημίες προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22% στα $14 εκ., ενώ οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους άγγιξαν τα $48,8 εκ., καταγράφοντας αύξηση 21%.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Παππάς, ανακοίνωσε πως η στρατηγική της εταιρείας για επαναφορά στην κερδοφορία, βασίζεται σε δύο κύριους άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η υιοθέτηση πρακτικών για μείωση των λειτουργικών εξόδων και αύξηση της αποτελεσματικότητας, στρατηγική η οποία οδήγησε το 2016 σε μείωση των μέσων ημερήσιων λειτουργικών εξόδων ανά πλοίο σε $3.591.
Ο κ. Παππάς, όρισε ως δεύτερο άξονα, τις διαδικασίες διαπραγματεύσεων με τις τράπεζες, οι οποίες θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη ρευστότητα στην εταιρεία, τουλάχιστον μέχρι το 2019.
Η Star Bulk ιδρύθηκε από τον Πέτρο Παππά, ενώ τον Ιούνιο του 2014 συγχωνεύτηκε με την Oceanbulk Carriers. Η εταιρεία, διαχειρίζεται στόλο 70 πλοίων, ενώ έχει υπό ναυπήγηση πέντε (5) ακόμα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Φωτό: www.starbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, αποφάσισε σε σημερινή της συνεδρίαση η Εκτελεστική Επιτροπή της…
Μετά από έναν χρόνο έντονης δραστηριότητας στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων, το 2025 δεν ξεκίνησε με την ίδια ορμή. Αναλυτικότερα, τον Ιανουάριο που μας…
Τέσσερα κερδοφόρα έτη συμπλήρωσε η χρηματιστηριακή αγορά, στη διάρκεια των οποίων ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης καταγράφει συνολικά κέρδη 81,67%. Η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγορά…
Ο Ναύαρχος Ossama Rabiee, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ, πραγματοποίησε πρόσφατα συνάντηση με εκπροσώπους 23 μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών…
Εν μέσω διεθνών ανησυχιών για τις επόμενες κινήσεις του Ντόναλντ Τραμπ στον χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου, η Ιαπωνία φαίνεται να διεκδικεί την εύνοια του…
Στις συνιστώσες προσφοράς και ζήτησης για την αγορά των LPG carriers εστιάζει στην πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το δ΄ τρίμηνο του…
Τις δυνάμεις τους ένωσαν δύο ευρωπαϊκές εταιρείες ναυλομεσιτείας δεξαμενόπλοιων εν μέσω ενός εξελισσόμενου περιβάλλοντος για τη ναυτιλία. Ο λόγος για την ολλανδική Odin-RVB, η…
Στη γιγάντωση της παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου της Μαλαισίας σε βάθος τριετίας προσβλέπει η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας Petroliam Nasional Berhad (Petronas). Συγκεκριμένα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ