Με το πρώτο τρίμηνο του 2016 να είναι μακράν το χειρότερο των τελευταίων 30 ετών, κυρίως λόγω της μειωμένης τιμής των ημερήσιων ναύλων, οι οποίοι παρέμειναν κάτω του λειτουργικού κόστους, καθώς και λόγω της δραματικής μείωσης της αξίας των πλοίων, η ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk Carriers Corp., συμφερόντων του κ. Πέτρου Παππά, ανακοίνωσε ζημίες στα οικονομικά της αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, η Star Bulk Carriers Corp., ανακοίνωσε πως παρότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $46,3 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015, οι καθαρές ζημίες προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22% στα $14 εκ., ενώ οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους άγγιξαν τα $48,8 εκ., καταγράφοντας αύξηση 21%.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Παππάς, ανακοίνωσε πως η στρατηγική της εταιρείας για επαναφορά στην κερδοφορία, βασίζεται σε δύο κύριους άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η υιοθέτηση πρακτικών για μείωση των λειτουργικών εξόδων και αύξηση της αποτελεσματικότητας, στρατηγική η οποία οδήγησε το 2016 σε μείωση των μέσων ημερήσιων λειτουργικών εξόδων ανά πλοίο σε $3.591.
Ο κ. Παππάς, όρισε ως δεύτερο άξονα, τις διαδικασίες διαπραγματεύσεων με τις τράπεζες, οι οποίες θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη ρευστότητα στην εταιρεία, τουλάχιστον μέχρι το 2019.
Η Star Bulk ιδρύθηκε από τον Πέτρο Παππά, ενώ τον Ιούνιο του 2014 συγχωνεύτηκε με την Oceanbulk Carriers. Η εταιρεία, διαχειρίζεται στόλο 70 πλοίων, ενώ έχει υπό ναυπήγηση πέντε (5) ακόμα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Φωτό: www.starbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Ντμίτρι Μεντβέντεφ, αναπληρωτής πρόεδρος του Συμβουλίου Ασφαλείας της Ρωσίας, κατηγόρησε σήμερα ένα πλοίο με νορβηγική σημαία ότι αρνήθηκε να προσφέρει βοήθεια στο πλήρωμα…
Η Rosaviatsia, η ρωσική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας ανακοίνωσε ότι το αεροσκάφος της Azerbaijan Airlines το οποίο κατέπεσε και συνετρίβη στο Καζακστάν την Τετάρτη «αποφάσισε…
Ο Γερμανός πρόεδρος Φρανκ- Βάλτερ Στάινμαϊερ ανακοίνωσε σήμερα τη διάλυση του κοινοβουλίου και άνοιξε επισήμως τον δρόμο για τη διεξαγωγή πρόωρων βουλευτικών εκλογών στη…
Η αξιοποίηση της ευρωπαϊκής τεχνογνωσίας συνεχίζει να οδηγεί την ανάπτυξη καινοτόμων έργων παγκοσμίως, με την Kongsberg Maritime να πρωτοστατεί σε ένα νέο, υψηλής τεχνολογίας…
Με «φόντο» την απεξάρτηση της Ευρώπης από το φυσικό αέριο της Ρωσίας και τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της ευρωπαϊκής αγοράς, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή…
Τα εγκαίνια των νέων διευρυμένων ναυπηγικών εγκαταστάσεων του South Yard της Drydocks World γιόρτασε πρόσφατα o κολοσσός DP World. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της…
Ανησυχία επικρατεί στις τάξεις των κρατών-μελών της ΕΕ μετά τις πρόσφατες δηώσεις του Υπουργού Ενέργειας του Κατάρ και Διευθύνοντος Συμβούλου της QatarEnergy, Saad al-Kaabi.…
Στον στόλο του ομίλου Grimaldi εισήλθε το «Great Cotonou». Πρόκειται για το έκτο και τελευταίο πλοίο της σειράς G5 που παραδόθηκε πρόσφατα στον ιταλικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ