Η Λιμενική Αρχή του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι το 2015 προσέγγισαν τις εγκαταστάσεις που επιβλέπει πολύ περισσότερα μεγάλα πλοία σε σχέση με το 2014, βοηθώντας να αυξηθεί η συνολική ποσότητα των διακινηθέντων φορτίων στους τερματικούς σταθμούς του Τάμεση, η οποία άγγιξε τους 45,4 εκατομμύρια τόνους, καταγράφοντας αύξηση 2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
O διευθύνων σύμβουλος της Λιμενικής Αρχής του Λονδίνου Robin Mortimer, με αφορμή τα θετικά αποτελέσματα του 2015 τόνισε ότι «τον περασμένο χρόνο πολλές ναυτιλιακές εταιρείες εισήγαγαν νέα, μεγαλύτερα πλοία στα δρομολόγιά τους, και έτσι έσπασαν τα προηγούμενα ρεκόρ του λιμένα». Και σημείωσε ότι ανάμεσα στα μεγαλύτερα πλοία που προσέγγισαν τον λιμένα συμπεριλαμβάνονταν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «UASC Barzan» αλλά και το κρουαζιερόπλοιο «Viking Star».
Μάλιστα το μήκους 400 μέτρων «Barzan», το οποίο έφτασε στον λιμένα τον Σεπτέμβριο του 2015, υπήρξε και συνεχίζει να αποτελεί το μεγαλύτερο πλοίο που έχει ποτέ δέσει στο «London Gateway Port».
Από την άλλη το «Viking Star», όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Λιμενικής Αρχής του Λονδίνου, υπήρξε το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που έχει δέσει στο αγκυροβόλιο του Greenwich, προτού ξεκινήσει το παρθενικό του ταξείδι πέρυσι το Μάιο.
Αλλά σημαντική κίνηση μεγάλης χωρητικότητας πλοίων καταγράφηκε και στο λιμένα του Τίλμπουρι. Συγκεκριμένα κατά την διάρκεια του 2015 στο «Port of Tilbury» πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 20 προσεγγίσεις πλοίων τύπου con-ro, νέας γενιάς του ομίλου Grimaldi, τα οποία εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ευρώπης και Δυτικής Αφρικής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νωχελική φέρεται να παραμένει η ζήτηση για LNG carriers, τόσο ανατολικά όσο και δυτικά του Σουέζ, με τους ναύλους να βρίσκονται σε αρκετά χαμηλότερα…
Έντονο παραμένει το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη ναυπήγηση πλοίων, με τα νοτιοκορεατικά ειδησεογραφικά μέσα στις 2 Οκτωβρίου να ανακοινώνουν πως τα εγχώρια ναυπηγεία εξασφάλισαν…
Απότομα ανοδική μπορεί να χαρακτηριστεί η πορεία των ναύλων των LPG carriers μεγαλύτερου μεγέθους, και δη των VLGCs. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Στη MEPC 82, που έλαβε χώρα μεταξύ 30 Σεπτεμβρίου και 4 Οκτωβρίου, ο ΙΜΟ ενέκρινε ψήφισμα για τον ορισμό των νησιών Nusa Penida και…
To LNG αποτέλεσε το κορυφαία προτιμητέο ναυτιλιακό καύσιμο για τα πλοία που παραγγέλθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με δεδομένα του Alternative Fuels Insights platform…
Την ανιούσα έχει πάρει η ζήτηση για επιβατικές μεταφορές το 2024 σε παγκόσμια κλίμακα, με τον Αύγουστο να μην συνιστά εξαίρεση, οπότε και σε…
Στην πυρηνική ενέργεια θα συνεχίζει να βασίζεται σημαντικά η Ρωσία όσον αφορά την ενεργειακή επάρκειά της, καθώς η Μόσχα σχεδιάζει αύξηση της ηλεκτροπαραγωγικής ικανότητάς…
Η επίσκεψη της Υφυπουργού Ναυτιλίας της Κύπρου, Μαρίνας Χατζημανώλη, στα γραφεία της HELMEPA, στις 19 Σεπτεμβρίου 2024, αναδεικνύει και ενισχύει περαιτέρω τη μακρόχρονη συνεργασία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ