Η Λιμενική Αρχή του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι το 2015 προσέγγισαν τις εγκαταστάσεις που επιβλέπει πολύ περισσότερα μεγάλα πλοία σε σχέση με το 2014, βοηθώντας να αυξηθεί η συνολική ποσότητα των διακινηθέντων φορτίων στους τερματικούς σταθμούς του Τάμεση, η οποία άγγιξε τους 45,4 εκατομμύρια τόνους, καταγράφοντας αύξηση 2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
O διευθύνων σύμβουλος της Λιμενικής Αρχής του Λονδίνου Robin Mortimer, με αφορμή τα θετικά αποτελέσματα του 2015 τόνισε ότι «τον περασμένο χρόνο πολλές ναυτιλιακές εταιρείες εισήγαγαν νέα, μεγαλύτερα πλοία στα δρομολόγιά τους, και έτσι έσπασαν τα προηγούμενα ρεκόρ του λιμένα». Και σημείωσε ότι ανάμεσα στα μεγαλύτερα πλοία που προσέγγισαν τον λιμένα συμπεριλαμβάνονταν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «UASC Barzan» αλλά και το κρουαζιερόπλοιο «Viking Star».
Μάλιστα το μήκους 400 μέτρων «Barzan», το οποίο έφτασε στον λιμένα τον Σεπτέμβριο του 2015, υπήρξε και συνεχίζει να αποτελεί το μεγαλύτερο πλοίο που έχει ποτέ δέσει στο «London Gateway Port».
Από την άλλη το «Viking Star», όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Λιμενικής Αρχής του Λονδίνου, υπήρξε το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που έχει δέσει στο αγκυροβόλιο του Greenwich, προτού ξεκινήσει το παρθενικό του ταξείδι πέρυσι το Μάιο.
Αλλά σημαντική κίνηση μεγάλης χωρητικότητας πλοίων καταγράφηκε και στο λιμένα του Τίλμπουρι. Συγκεκριμένα κατά την διάρκεια του 2015 στο «Port of Tilbury» πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 20 προσεγγίσεις πλοίων τύπου con-ro, νέας γενιάς του ομίλου Grimaldi, τα οποία εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ευρώπης και Δυτικής Αφρικής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλεί πλέον την Ευρωπαϊκή Ένωση με τελωνειακούς δασμούς, αν δεν μειώσει το τεράστιο εμπορικό έλλειμμά της με…
Σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος, ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,3% το 2024, να επιταχυνθεί στο…
O Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim, υπέγραψε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου σύμβαση μελέτης Βασικού Σχεδιασμού (Front End Engineering & Design – FEED) με την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ