Η Αρχή του Λιμένος του Tampico στο Μεξικό έχει απαγορεύσει τον απόπλου του πλοίου «Yacu Kallpa», καθώς υπάρχουν επίσημες καταγγελίες από την πλευρά του πληρώματος για μη καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών τους.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσαν τα έξι μέλη του πληρώματος -περουβιανής καταγωγής- η κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει είναι άθλια καθώς το πλήρωμα δεν έχει λάβει προμήθειες και πληρωμή για την εργασία του εδώ και αρκετούς μήνες, ενώ το πλοίο είναι σε τραγική κατάσταση, αντιμετωπίζοντας σημαντικά προβλήματα ασφάλειας.
Όπως αναφέρουν τα μέλη του πληρώματος, για περισσότερο από ένα μήνα έχουν εγκλωβιστεί στο πλοίο, με εξαίρεση δύο μέλη που έφυγαν από το πλοίο για ιατρικούς λόγους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο μεταφέρει παράνομο φορτίο ξυλείας. Παρ’ όλ’ αυτά τα μέλη του πληρώματος μπορούν ελεύθερα να φύγουν καθώς δεν θεωρείται πως είχαν κάποια σχέση με την παράνομη υλοτομία. Το φορτίο πιθανολογείται πως προέρχεται από προστατευόμενες περιοχές του Αμαζονίου.
Όσον αφορά την εταιρεία, το «Yacu Kallpa», 20,000 dwt, είναι το μοναδικό πλοίο που έχει απομείνει στην κυριότητα της «Peruvian Amazon Lines», η οποία το έχει θέσει προς πώληση στην πλατφόρμα NautiSNP για $4 εκατομμύρια, καθώς αναμένεται πως θα δηλώσει πτώχευση στο άμεσο μέλλον.
Φωτό: www.houstonchronicle.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ