Με αφορμή έναν αυξανόμενο αριθμό απαιτήσεων, το UK P&I club παρουσιάζει τους ισχύοντες τοπικούς κανονισμούς που αφορούν το παράρτημα VI της MARPOL για την ατμοσφαιρική ρύπανση από τα πλοία.
Στο πλαίσιο των παραπάνω κανονισμών, υπενθυμίζεται ότι μετά την 1η Ιανουαρίου 2015, όλα τα πλοία που πλέουν στις Emission Control Areas (ECAs) θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.10%. Στις περιοχές που βρίσκονται εκτός των ECAs, το ποσοστό θείου στα καύσιμα μπορεί να φθάνει το 3.5% για τα φορτηγά και 1.5% για τα επιβατηγά. Ακολουθούν οι εξαιρέσεις στον παραπάνω κανόνα:
Χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης
Πλοία που έχουν προσορμίσει ή αγκυροβολήσει σε λιμένες της Ε.Ε. θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.10%.
Αυστραλία
Όλα τα κρουαζιερόπλοια που προσεγγίζουν τον λιμένα του Sydney από την 1η Οκτωβρίου 2015 και τους λιμένες νέας Νότιας Ουαλίας (NSW) μετά την 1η Ιουλίου 2016, θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.10%.
Χονγκ Κονγκ
Όλα τα πλοία με χωρητικότητα μεγαλύτερη από 500 κ.ο.χ. θα πρέπει να ‘αλλάζουν’ καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.50%, όταν έχουν προσδεθεί σε ντόκο ή τσαμαδούρα ή έχουν αγκυροβολήσει, μέσα στα χωρικά ύδατα του Χονγκ Κονγκ, με εξαίρεση στην πρώτη και τελευταία ώρα της πρόσδεσης/αγκυροβολίας.
Τουρκία
Μέσα σε λιμένες και στους τοπικούς υδατοδρόμους της Τουρκίας, τα καύσιμα που θα χρησιμοποιούνται θα πρέπει να έχουν μικρότερο από 0.10% ποσοστό θείου. Εξαίρεση αποτελούν πλοία που εκτελούν ακτοπλοϊκή σύνδεση εντός της Τουρκίας, όπου επιτρέπεται το ποσοστό θείου στα καύσιμα να φτάνει το 1.5%.Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως οι παραπάνω απαιτήσεις για την Τουρκία αφορούν πλοία που θα προσορμίσουν ή αγκυροβολήσουν μέσα στα όρια των Τουρκικών λιμένων για περισσότερο από 2 ώρες. Τα πλοία που πραγματοποιούν τον διάπλου από τα Τουρκικά στενά χωρίς να προσεγγίσουν κάποιο τουρκικό λιμένα σε λιγότερο από 2 ώρες, δεν χρειάζεται να ακολουθήσουν τους παραπάνω ‘τοπικούς’ κανονισμούς της Τουρκίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι αρχές του Περού ανακοίνωσαν χθες Σάββατο πως έκλεισαν 91 από τα 121 λιμάνια της χώρας και περιόρισαν την πρόσβαση στις παραλίες, εξαιτίας φουσκοθαλασσιάς…
Οι ρωσικές αρχές χαρακτηρίζουν κρίσιμη την κατάσταση που έχει προκληθεί από την πετρελαιοκηλίδα μετά την βύθιση των δύο ρωσικών τάνκερ στα μέσα Δεκεμβρίου στην…
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν ζήτησε συγγνώμη από τον Ιλχάμ Αλίεφ, τον πρόεδρο του Αζερμπαϊτζάν, για το «τραγικό περιστατικό» στον ρωσικό εναέριο χώρο που…
Συνεχίσθηκαν σήμερα τα προβλήματα στην λειτουργία πολλών μεγάλων βρετανικών αεροδρομίων εξαιτίας της ομίχλης, ανακοίνωσε η βρετανική υπηρεσία ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας (NATS). Οι προσωρινοί περιορισμοί…
Με επιτυχία αναχώρησε το πρώτο φορτίο LNG από τον τερματικό Plaquemines της Venture Global στη Λουιζιάνα με προορισμό τη Γερμανία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα…
Παρότι το πέρας του έτους βρίσκεται κοντά, η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων παραμένει έντονη. Τελευταία εξέλιξη στο συγκεκριμένο μέτωπο, βάσει της…
Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά αποτελούν ημέρες με ιδιαίτερη σημειολογία για τους ναυτικούς και τις οικογένειές τους. Παραδοσιακά οι γιορτινές αυτές ημέρες είναι συνδεδεμένες…
Πρωτογενές πλεόνασμα ύψους 12,011 δισ. ευρώ καταγράφηκε στον προϋπολογισμό το 11μηνο φέτος, έναντι στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 9,912 δισ. ευρώ και πρωτογενούς πλεονάσματος 5,826…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ