Η Maran Gas παρέλαβε τον Ιούλιο του 2018 το πρώτο πλοίο μεταφοράς LNG τύπου ME-GI.
Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) στη Ν. Κορέα και αποτελεί το πρώτο από τα δέκα πλοία που θα παραδοθούν στην Maran Gas από τα ίδια ναυπηγεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Η χωρητικότητα φορτίου του πλοίου ανέρχεται σε 173.400 κυβικά μέτρα, ενώ το πλοίο είναι εφοδιασμένο με μηχανές διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών τύπου MAN 5G-70 ME-GI για πρόωση και με ένα σύστημα παροχής αερίου καυσίμου το οποίο αποτελείται από δύο συμπιεστές υψηλών πιέσεων, οι οποίοι ενσωματώνονται σε ένα σύστημα επανυγροποίησης, το οποίο αποδίδει ενεργό ρυθμό εξάτμισης 0,035% ημερησίως.
Ο σχεδιασμός του πλοίου ενσωματώνει τις νεότερες τάσεις της βιομηχανίας σχετικά με την αποδοτικότητα πρόωσης, τη λειτουργική ευελιξία καθώς και μοναδικά πρότυπα ασφάλειας.
Το πλοίο φέρει ελληνική σημαία και είναι στελεχωμένο από Έλληνες αξιωματικούς.
Χαρακτηριστικά του πλοίου:
Όνομα πλοίου: Maran Gas Spetses
Τύπος πλοίου: LNG Carrier
Ναυπηγείο: Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME)
Έτος παραλαβής: 2018
Σημαία: Ελληνική
Νηογνώμονας: ABS
IMO Νo: 9767950
DWT (θερινό): 99.994,9 T/173.400 CBM
GRT: 113.665
Μηχανές πρόωσης: MAN B&W 5G70ME-C9.5-GI x 2 sets (Derated)
Φωτογραφίες του πλοίου:
Φωτό: Maran Gas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, την υπογραφή της…
Honda και η Nissan συμφώνησαν να διερευνήσουν την προοπτική συγχώνευσης και σύσταση κοινής εταιρείας συμμετοχών, ανακοίνωσαν σήμερα, με στόχο την δημιουργία του τρίτου μεγαλύτερου…
Με στόχο να ενισχύσει την τεχνολογική της αυτάρκεια στον τομέα της ενέργειας, καθώς και τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης της ενεργειακής εξίσωσης της χώρας, η Νότια…
Σημαντικό ορόσημο για το εθνικό σύστημα ηλεκτροδότησης αποτελεί η ολοκλήρωση, την περασμένη εβδομάδα της κατασκευής της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής η οποία μετά την εκτέλεση…
Το διμερές εμπόριο Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής έχει ανθίσει τα τελευταία έτη, με αιχμή του δόρατος τις ευρωπαϊκές εισαγωγές LNG. Στο πλαίσιο αυτό και…
Η DP World εξέδωσε ένα μπλε ομόλογο ύψους $100 εκατ. για τη χρηματοδότηση βιώσιμων έργων που αφορούν τις θαλάσσιες μεταφορές, τις λιμενικές υποδομές, τη…
Σε αναπτυξιακή πορεία στόλου εισέρχονται τα δεξαμενόπλοια μεγαλύτερου μεγέθους, και δη τα VLCCs, τα Suezmaxes και τα Aframaxes/LR2s. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση…
Τα Αυτόνομα Υποβρύχια Οχήματα (AUV) αποτελούν σήμερα μία από τις πιο καινοτόμες και αποδοτικές λύσεις για την επιθεώρηση υποθαλάσσιων αγωγών. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ