Η Maran Gas παρέλαβε τον Ιούλιο του 2018 το πρώτο πλοίο μεταφοράς LNG τύπου ME-GI.
Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) στη Ν. Κορέα και αποτελεί το πρώτο από τα δέκα πλοία που θα παραδοθούν στην Maran Gas από τα ίδια ναυπηγεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Η χωρητικότητα φορτίου του πλοίου ανέρχεται σε 173.400 κυβικά μέτρα, ενώ το πλοίο είναι εφοδιασμένο με μηχανές διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών τύπου MAN 5G-70 ME-GI για πρόωση και με ένα σύστημα παροχής αερίου καυσίμου το οποίο αποτελείται από δύο συμπιεστές υψηλών πιέσεων, οι οποίοι ενσωματώνονται σε ένα σύστημα επανυγροποίησης, το οποίο αποδίδει ενεργό ρυθμό εξάτμισης 0,035% ημερησίως.
Ο σχεδιασμός του πλοίου ενσωματώνει τις νεότερες τάσεις της βιομηχανίας σχετικά με την αποδοτικότητα πρόωσης, τη λειτουργική ευελιξία καθώς και μοναδικά πρότυπα ασφάλειας.
Το πλοίο φέρει ελληνική σημαία και είναι στελεχωμένο από Έλληνες αξιωματικούς.
Χαρακτηριστικά του πλοίου:
Όνομα πλοίου: Maran Gas Spetses
Τύπος πλοίου: LNG Carrier
Ναυπηγείο: Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME)
Έτος παραλαβής: 2018
Σημαία: Ελληνική
Νηογνώμονας: ABS
IMO Νo: 9767950
DWT (θερινό): 99.994,9 T/173.400 CBM
GRT: 113.665
Μηχανές πρόωσης: MAN B&W 5G70ME-C9.5-GI x 2 sets (Derated)
Φωτογραφίες του πλοίου:
Φωτό: Maran Gas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Την κατασκευή τριών νέων αιολικών πάρκων, συνολικής ισχύος περίπου 100MW, ανακοίνωσε η ΔΕΗ Ανανεώσιμες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου ΑΠE…
Ανοδική πορεία χαράσσει ο ελληνικός εμπορικός στόλος, καθώς τον Σεπτέμβριο η δύναμή του αυξήθηκε κατά 0,4% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Υπενθυμίζεται,…
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Άνεμος αισιοδοξίας πνέει τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά των bulk carriers, καθώς η τόνωση της ναυλαγοράς των Capesizes συντέλεσε στην ανάκαμψη του κύριου δείκτη…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών διαχείρισης containerships το γ΄ τρίμηνο εν μέσω αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα και ανόδου της παγκόσμιας ζήτησης…
Η Tata Steel Netherlands και η Ecolog προχωρούν στη δημιουργία ενός καινοτόμου «ενεργειακού διαδρόμου», συνδυάζοντας την υγροποίηση του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) για αποθήκευση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ