Η Maran Gas παρέλαβε τον Ιούλιο του 2018 το πρώτο πλοίο μεταφοράς LNG τύπου ME-GI.
Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) στη Ν. Κορέα και αποτελεί το πρώτο από τα δέκα πλοία που θα παραδοθούν στην Maran Gas από τα ίδια ναυπηγεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Η χωρητικότητα φορτίου του πλοίου ανέρχεται σε 173.400 κυβικά μέτρα, ενώ το πλοίο είναι εφοδιασμένο με μηχανές διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών τύπου MAN 5G-70 ME-GI για πρόωση και με ένα σύστημα παροχής αερίου καυσίμου το οποίο αποτελείται από δύο συμπιεστές υψηλών πιέσεων, οι οποίοι ενσωματώνονται σε ένα σύστημα επανυγροποίησης, το οποίο αποδίδει ενεργό ρυθμό εξάτμισης 0,035% ημερησίως.
Ο σχεδιασμός του πλοίου ενσωματώνει τις νεότερες τάσεις της βιομηχανίας σχετικά με την αποδοτικότητα πρόωσης, τη λειτουργική ευελιξία καθώς και μοναδικά πρότυπα ασφάλειας.
Το πλοίο φέρει ελληνική σημαία και είναι στελεχωμένο από Έλληνες αξιωματικούς.
Χαρακτηριστικά του πλοίου:
Όνομα πλοίου: Maran Gas Spetses
Τύπος πλοίου: LNG Carrier
Ναυπηγείο: Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME)
Έτος παραλαβής: 2018
Σημαία: Ελληνική
Νηογνώμονας: ABS
IMO Νo: 9767950
DWT (θερινό): 99.994,9 T/173.400 CBM
GRT: 113.665
Μηχανές πρόωσης: MAN B&W 5G70ME-C9.5-GI x 2 sets (Derated)
Φωτογραφίες του πλοίου:
Φωτό: Maran Gas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης άφησαν ελεύθερα έπειτα από πάνω από ένα χρόνο τα μέλη του πληρώματος του πλοίου «Galaxy Leader», που είχαν συλλάβει…
Η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων της παραμένει ψηλά στην ατζέντα της Λιβύης, η οποία βρίσκεται σε αναζήτηση επενδύσεων. Ειδικότερα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων…
Σε συζητήσεις για την έκδοση ομολόγου αξίας τουλάχιστον $100 εκατ. στη σκανδιναβική αγορά βρίσκεται η Contships Management, η μεγαλύτερη παγκοσμίως ιδιοκτήτρια εταιρεία feeder containerships…
Σε «τέστ αντοχής» (stress tests) και επιτόπιους ελέγχους από κλιμάκια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) θα υποβληθούν το 2025 οι τράπεζες. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα…
Με δυναμικό ρυθμό βαίνουν οι επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών για τη ναυπήγηση καινοτόμων ποντοπόρων πλοίων και το 2025. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Περίπου 1,4 δισεκατομμύρια τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2024, αριθμός που φτάνει σε προ-πανδημίας επίπεδα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του ανάπτυξης, ο ενεργειακός κολοσσός ADNOC προέβη πρόσφατα σε νέες διαρθρωτικές κινήσεις, που αφορούν τις ναυτιλιακές δραστηριότητες του ομίλου. Σύμφωνα…
Η τεχνολογία EnergoFlow της Wärtsilä και οι Προπέλες Σταθερού Βήματος (Fixed Pitch Propellers ‒ FPP) παρέχουν λύσεις που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ