
Η αυξημένη ζήτηση και οι ειδικές απαιτήσεις που αφορούν τη μεταφορά ανεμογεννητριών και άλλων εξαρτημάτων, σε συνδυασμό με την ανάγκη για μια πιο βιώσιμη ναυτιλία, οδήγησαν την Enercon στην ανάπτυξη του E-Ship 1, ενός υβριδικού πλοίου το οποίο χρησιμοποιεί την αιολική ενέργεια για την πρόωσή του.
Το εν λόγω πλοίο χρησιμοποιεί ένα σύστημα Flettner Rotor-Sail με περιστρεφόμενα κυλινδρικά ιστία, με σκοπό την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας για τη δημιουργία πρόωσης. Το σύστημα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να λειτουργεί εντελώς αυτόματα, επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση ισχύος. Επιπλέον, το πλοίο διαθέτει ένα σύστημα υβριδικής (diesel-electric) πρόωσης, καθώς και ειδικά σχεδιασμένη προπέλα και πηδάλιο.
Το E-Ship 1 εξασφαλίζει με αυτό τον τρόπο την μεταφορά των φορτίων της Enercon με ελάχιστες επιπτώσεις στο περιβάλλον, προωθώντας το αίσθημα οικολογικής ευθύνης της εταιρείας, δεδομένης και της ηγετικής της θέσης στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ