Μετά από ένα ιδιαίτερα δύσκολο αγώνα, ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Αιγαίου στο Ναό του Ποσειδώνα, στο Σούνιο. Νικητές για πρώτη φορά, στην κατηγορία των ORCi, υπήρξαν οι ιστιοπλόοι του Chiara Iason. Το νεανικό αυτό πλήρωμα κατέκτησε την πρωτιά και τον θαυμασμό όλων, με την επιμονή, την υπομονή και τη σωστή προετοιμασία του κυβερνήτη Νίκου Φωτίου.
Η κατηγορία των ORC club κράτησαν τους θεατές σε αγωνία με τις δυνατές ναυμαχίες. Ισοβάθμησαν στην γενική κατάταξη τα σκάφη ‘’Απήδαλος Ναυς’’ και ‘’iSAIL’’ και την πρώτη θέση κατέκτησε το σκάφος ‘’Απήδαλος Ναυς’’ με κυβερνήτη τον Παύλο Κούρκουλο. Το σύνθημα των ΠΟΙΑΘ και HELMEPA «Να σώσουμε τις θάλασσες» υπήρξε σημαντικό κομμάτι του Ράλλυ καθώς πραγματοποιήθηκαν στην Αμοργό και Λειψούς καθαρισμοί ακτών με την καθοδήγηση στελεχών της HELMEPA δείχνοντας έτσι την ευαισθησία τους για την προστασία του περιβάλλοντος.
Σημειώνεται πως η Jotun ήταν κύριος χορηγός της διοργάνωσης.
Φωτό: Νίκος Αλευρομύτης
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κατατέθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη στην Ολομέλεια ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2025. Ο κ. Χατζηδάκης καταθέτοντας και σε ηλεκτρονική…
Στην τεχνολογική καινοτομία εστιάζει η ιαπωνική ναυτιλιακή βιομηχανία, με τις εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Kansai Electric Power Company (KEPCO) να υπογράφουν μνημόνιο…
Η απόφαση της ρωσικής Gazprom να διακόψει τις αποστολές φυσικού αερίου στην αυστριακή εταιρεία OMV έχει προκαλέσει την εκ νέου στροφή της Γηραιάς Ηπείρου…
Με στόχο την ενίσχυση των δραστηριοτήτων τους στον Καναδά και την εδραίωσή τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων της Βόρειας Αμερικής, μέσω της παραγωγής…
Το Ιράν καταδίκασε τις κυρώσεις που επέβαλε η ΕΕ στην κρατική ναυτιλιακή εταιρεία και σε άλλα νομικά πρόσωπα, σημειώνοντας πως βασίζονται σε «ψεύτικους ισχυρισμούς»…
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει για την παγκόσμια οικονομία το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), καθώς η διαφαινόμενη επιβολή δασμών στις ασιατικές εξαγωγές πιθανότατα θα…
Η όρεξη της MSC για παραγγελίες πλοίων φέρεται να παραμένει ανικανοποίητη, παρότι ο στόλος της αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς, ξεπερνώντας τα 6,2 εκατ. TEUs.…
Η καταστροφή δύο υποθαλάσσιων καλωδίων στη Βαλτική Θάλασσα θα πρέπει να θεωρηθεί σαμποτάζ, δήλωσε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου το Βερολίνο, ενώ οι ένοπλες δυνάμεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ