Μπορεί η πετρελαϊκή παραγωγή της Νιγηρίας να έχει επιστρέψει εν μέρει στην κανονικότητά της, η Shell ωστόσο που αποτελεί τον μεγαλύτερο φορέα εκμετάλλευσης πετρελαίου της χώρας, εξακολουθεί να εκφράζει τους φόβους της για τις επιθέσεις οι οποίες βάζουν φρένο στην παραγωγή της χώρας.
«Η ασφάλεια γύρω από το Δέλτα του Νίγηρα εξακολουθεί να μας ανησυχεί καθώς παρατηρούνται ακόμα περιστατικά εγκληματικότητας, απαγωγών και βανδαλισμών όπως επίσης και πειρατείας στην ανοιχτή θάλασσα», δήλωσε ο γενικός διευθυντής εξωτερικών σχέσεων της Royal Dutch Shell Plc’s στην Νιγηρία, Igo Weli.
Παράλληλα ο κ. Weli μέσω email ανέφερε ότι οι εγκαταστάσεις τις οποίες διαχειρίζονται τόσο ημεδαπές όσο και ξένες πετρελαϊκές εταιρείες, συνεχίζουν να ταλανίζονται από παράνομες δραστηριότητες και πρόσθεσε ότι η Shell κάνει ό,τι είναι δυνατό για να μειώσει τα περιστατικά αυτά και να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο για την ασφάλεια του προσωπικού της.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι στρατιωτικές επιθέσεις στις πετρελαϊκές υποδομές της Νιγηρίας το 2016 είχαν σαν αποτέλεσμα να μειωθεί η παραγωγή μαύρου χρυσού σε λιγότερα από 1,4 εκατ. βαρέλια την ημέρα η οποία αποτελεί και την χαμηλότερη των τελευταίων 27 ετών.
Σημειώνεται ότι η Shell άντλησε το περασμένο έτος 631.000 βαρέλια πετρελαίου κατά μέσο όρο στο αφρικανικό κράτος, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/3 της συνολικής παραγωγής της χώρας. Ωστόσο παρά το ράλι στην παραγωγή ο πετρελαϊκός κολοσσός έχει καταγράψει 60 περιπτώσεις κλοπών για την φετινή χρονιά σε σχέση με τις 49 την αντίστοιχη χρονική περίοδο πέρυσι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλεί πλέον την Ευρωπαϊκή Ένωση με τελωνειακούς δασμούς, αν δεν μειώσει το τεράστιο εμπορικό έλλειμμά της με…
Σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος, ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,3% το 2024, να επιταχυνθεί στο…
O Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim, υπέγραψε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου σύμβαση μελέτης Βασικού Σχεδιασμού (Front End Engineering & Design – FEED) με την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ