
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο με ανακοίνωσή του επεσήμανε τη σύγχυση που μπορεί να επιφέρει στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα η εφαρμογή του διεθνούς κανονισμού για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο σε πλοία, εφόσον ο IMO δεν λάβει τα απαραίτητα μέτρα που θα διασφαλίζουν την επιτυχή υιοθέτηση του κανονισμού, ο οποίος αναμένεται να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2020.
Ο πρόεδρος του ICS, κ. Esben Poulsson, ανέφερε ότι η παγκόσμια ναυτιλία υποστηρίζει τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του IMO και είναι έτοιμη να επωμιστεί τα επιπρόσθετα κόστη με στόχο την συμμόρφωση με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, καθώς τα οφέλη είναι σημαντικά για ένα βιώσιμο δια θαλάσσης εμπόριο.
Ωστόσο ο κ. Roulsson τονίζει ότι δεν είναι ακόμα βέβαιο εάν την 1η Ιανουαρίου του 2020 θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες ναυτιλιακών καυσίμων, τα οποία θα είναι συγχρόνως συμβατά με τους αυστηρούς διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς, αλλά και σε ποια τιμή επίσης θα είναι διαθέσιμα προς πώληση.
Σύμφωνα με πρόσφατο δελτίο Τύπου του ICS επισημαίνεται ότι τα συγκεκριμένα προβλήματα θα πρέπει επιλυθούν τον ερχόμενο Ιούλιο όταν και θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ των χωρών- μελών του IMO αναφορικά με τη διεθνή νομοθεσία για τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ