
Υπάρχει πιθανότητα η τιμή του αργού πετρελαίου να φτάσει τα 100 δολάρια ανά βαρέλι το επόμενο έτος εξαιτίας της συρρίκνωσης της προσφοράς και της ισορροπίας της ζήτησης στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Αυτά υποστήριξε η Bank of America Merrill Lynch σε έκθεσή της την Πέμπτη 10 Μαΐου 2018.
Παράλληλα ο επενδυτικός κολοσσός ανέφερε ότι οι τιμές πετρελαίου αυξήθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες λόγω των κυρώσεων που είναι πιθανό να επιβάλλουν οι ΗΠΑ στο Ιράν, γεγονός που θα εμποδίσει την Τεχεράνη να εξάγει πετρέλαιο και θα πυροδοτήσει αναταραχές στην παγκόσμια προσφορά.
Επισημαίνεται ότι μετά την ανακοίνωση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ αναφορικά με την απόσυρση των ΗΠΑ από την πυρηνική συμφωνία με το Ιράν, οι τιμές αργού πετρελαίου έφτασαν σε νέα υψηλά επίπεδα από τον Νοέμβριο του 2014. Παράλληλα η Bank of America στην έκθεσή της προβλέπει η τιμή του Brent κατά μέσο όρο θα κινηθεί στα 70 δολάρια το βαρέλι, ενώ για το 2019 θα ανέλθει στα 75 δολάρια.
«Έχουμε θέσει ως τιμή-στόχο για το Brent τα 90 δολάρια το βαρέλι για το δεύτερο τρίμηνο του 2019», διαμήνυσε στην έκθεση ο Francisco Blanch, επικεφαλής ερευνών της Bank of America για τα εμπορεύματα και πρόσθεσε: «Αναμένουμε ότι μέσα στους επόμενους 18 μήνες οι παγκόσμιες ισορροπίες προσφοράς και ζήτησης πετρελαίου θα ενισχυθούν».
Συνοπτικά να αναφέρουμε ότι η έκθεση υπογραμμίζει ως κύριους λόγους της αύξησης της τιμής του «μαύρου χρυσού» την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου, την πτώση της παραγωγής αργού πετρελαίου στη Βενεζουέλα και την ενδεχόμενη μείωση των εξαγωγών από το Ιράν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ