
H επικείμενη μείωση των εκπομπών θείου στα καύσιμα των πλοίων θα μπορούσε να αυξήσει τα ετήσια κόστη καυσίμων για τη ναυτιλιακή βιομηχανία κατά 50 με 60 δις δολάρια.
Αυτά ανέφερε ο CEO της AP Moller-Maersk, Soren Skou, την Τρίτη 8 Μαΐου 2018 από τη Σιγκαπούρη και υπογράμμισε ότι μόνο για τον κλάδο των containers το ετήσιο κόστος θα μπορούσε να φτάσει τα 10 δις δολάρια. Παράλληλα ο κ. Skou τάχθηκε υπέρ της αυξανόμενης χρήσης καθαρότερων καυσίμων βραχυπρόθεσμα έναντι άλλων επιλογών, όπως τη χρήση LNG και scrubbers.
Σήμερα η ναυτιλιακή βιομηχανία καταναλώνει περίπου 280 εκατ. μετρικούς τόνους καυσίμων. Mε την τωρινή διαφορά στο κόστος μεταξύ των καυσίμων υψηλής περιεκτικότητας σε θείο και των καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο να κυμαίνεται κοντά στα 200 δολάρια ανά μετρικό τόνο, το ετήσιο κόστος θα αγγίξει τα 56 δις δολάρια για τον κλάδο της ναυτιλίας.
Τέλος ο κ. Skou αναφέρθηκε και στις εμπορικές κυρώσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας και τόνισε ότι οι διαμάχες των δύο χώρων θα μπορούσε να οδηγήσει σε μειωμένη ζήτηση για πλοία στον Ειρηνικό Ωκεανό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ