
Η Hyundai Samho Heavy Industries ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τη ναυπήγηση ενός εκ των έξι δεξαμενόπλοιων κατηγορίας Aframax που έχει παραγγείλει η ρωσική Sovcomflot, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο φυσικό αέριο.
Το νέο δεξαμενόπλοιο έχει μήκος 250 μ., πλάτος 44 μ., χωρητικότητα 114.000 τόνων, ενώ διαθέτει σύστημα κατανάλωσης διπλού καυσίμου.
Ενδιαφέρον έχει ότι το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο αποτελεί το πρώτο Aframax κατανάλωσης LNG σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δύο από τα έξι δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, πρόκειται να ναυλωθούν από την Shell, ενώ ο ολλανδικός πετρελαϊκός κολοσσός θα παρέχει και στα έξι νεοναυπηγηθέντα πλοία της Sovcomflot υπηρεσίες ανεφοδιασμού με καύσιμο LNG στην περιοχή της βορειοδυτικής Ευρώπης και της Βαλτικής.
Τα νέα δεξαμενόπλοια της Sovcomflot ανήκουν στην κατηγορία ice class 1A, γεγονός που θα τους επιτρέπει να πλέουν με ασφάλεια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους σε περιοχές που αντιμετωπίζουν δύσκολες συνθήκες πάγου, όπως είναι η Βαλτική.
Φωτό: Sovcomflot
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ