
H γερμανική εταιρεία Allianz AG, δεν θα προσφέρει πλέον τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στην βιομηχανία άνθρακα, ενώ παράλληλα θα πάψει να επενδύει κεφάλαιά της στον κλάδο, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στον γερμανικό δείκτη DAX εταιρεία την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018.
Σύμφωνα με τον CEO της Allianz, Oliver Baete, η κίνηση της εταιρείας με έδρα το Μόναχο μεταφράζεται ως επακόλουθο του Paris Climate Accord του 2015, στόχος του οποίου είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τις εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και η διατήρηση της αύξησης των μέσων θερμοκρασιών παγκοσμίως κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επισημαίνεται ότι η καύση του άνθρακα για ηλεκτρική ενέργεια και θερμότητα αποτελεί σημαντική πηγή εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Όπως ανέφερε ο κ. Baete, η Allianz έχει ήδη σταματήσει από το 2015 να επενδύει κεφάλαια σε εταιρείες των οποίων τα έσοδα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την εξόρυξη άνθρακα παρά το γεγονός ότι η άρνηση παροχής συμβολαίων ασφάλισης από πλευράς της γερμανικής εταιρείας στην βιομηχανία άνθρακα θα της κοστίσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ.
Η εταιρεία σκοπεύει να ολοκληρώσει την «έξοδό» της από τον άνθρακα μέχρι το 2040 και για το λόγο αυτό θα πραγματοποιήσει διαβουλεύσεις με πελάτες που επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη αυτή.
Παράλληλα πολλές είναι οι περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες που πιέζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες να αποδεσμευτούν από την αγορά του άνθρακα. Τέλος να τονιστεί ότι η Allianz είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ασφαλιστικών και περιουσιακών στοιχείων παγκοσμίως, καταγράφοντας συνολικά έσοδα 126 δις ευρώ το 2017 και η εξέλιξη αυτή προφανώς θα έχει μεγάλο περιβαλλοντικό αλλά και οικονομικό αντίκτυπο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Οι ρωσικές αρχές εντείνουν τα μέτρα στα λιμάνια, που περιλαμβάνουν την πρόσληψη δυτών οι οποίοι θα πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα ύφαλα των πλοίων, ως απάντηση…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνέχισαν οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ευρώπη και το 2024, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της Eurostat. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του…
Για την ανάγκη ανάπτυξης μιας ευρωπαϊκής εφοδιαστικής αλυσίδας καθαρών ναυτιλιακών καυσίμων κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Clean Maritime Fuels Platform, που αντιπροσωπεύει τους…
Ψηλά στην ατζέντα της ExxonMobil φαίνεται πως βρίσκεται η αγορά ενέργειας της Γουιάνας, καθώς ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα ένα νέο έργο μεγάλης κλίμακας.…
Νέοι σκόπελοι διαφαίνονται στον ορίζοντα για την Boeing, καθώς το πολυαναμενόμενο πρόγραμμα κατασκευής προεδρικών αεροσκαφών «Air Force One» εκτιμάται ότι θα αντιμετωπίσει νέες καθυστερήσεις.…
Άνοδο κατέγραψε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Δεκέμβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου σημείωσε…
Η Toyota Motor Corporation παρουσίασε το νέο της σύστημα κυψελών καυσίμου, το 3rd Gen FC System, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνολογία υδρογόνου. Το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ