
Σε πρόσφατες δηλώσεις του στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters ο κ. Jorge Quijano, επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας του Παναμά, επεσήμανε ότι αναμένεται μέχρι το 2020 να σημειωθεί κατακόρυφη άνοδος στα φορτία LNG που θα μεταφέρονται με πλοία μέσω της Διώρυγας του Παναμά.
Συγκεκριμένα ο κ. Quijano δήλωσε ότι εκτιμάται μέχρι το 2020 να έχουν αγγίξει τους 30 εκατ. τόνους τα φορτία LNG που διασχίζουν με πλοία τη Διώρυγα, πενταπλάσια δηλαδή αύξηση συγκριτικά με τον όγκο των φορτίων το 2017, κατά τη διάρκεια του οποίου μεταφέρθηκαν 6 εκατ. τόνοι. Η αύξηση του όγκου LNG αποδίδεται στις αυξημένες εξαγωγές από τις ΗΠΑ σε συνδυασμό με την ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση από μέρους της Ασίας για φυσικό αέριο.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, οι ΗΠΑ διαθέτουν προς το παρόν δύο τερματικούς σταθμούς εξαγωγής LNG, το Sabine Pass στη Λουιζιάνα και το Cove Point στο Μέριλαντ, ενώ αναμένεται να κατασκευαστούν και άλλοι τα επόμενα χρόνια οι οποίοι θα αυξήσουν σημαντικά την παραγωγή LNG των ΗΠΑ.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί ένας τέταρτο φράγμα (lock) για την εξυπηρέτηση περισσότερων πλοίων μεταφοράς LNG, καθώς και πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Φωτό: micanaldepanama.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ