
Η εταιρεία Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει δύο πλοία κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) στις εγκαταστάσεις της στις Φιλιππίνες, για την εταιρεία Exmar. Τα χωρητικότητας 80.000 m3 νεότευκτα πλοία θα τροφοδοτούνται το καθένα από έναν ανεξάρτητο κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP Mk9.5 .
Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo αναφέρει ότι τα εν λόγω VLGCs επέλεξαν το LPG ως καύσιμο προκειμένου να συμμορφωθούν με τη νέα νομοθεσία του IMO για τις εκπομπές θείου που θα τεθεί σε ισχύ το 2020. Η παράδοση των κινητήρων στο ναυπηγείο έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2019. Μετά την ολοκλήρωση της ναυπήγησής τους, τα πλοία θα ναυλωθούν από την Statoil.
Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Προώθησης του τμήματος Δίχρονων Κινητήρων της MAN Diesel & Turbo, ανέφερε: “Το ενδιαφέρον για τη χρήση του LPG ως καυσίμου, εκτός από την κατηγορία πλοίων μεταφοράς LPG, αυξάνεται λόγω της ιδιότητάς του να μην περιέχει θείο, της διαθεσιμότητάς του και της ευκολίας ανεφοδιασμού του.”
Σύμφωνα με τη MAN Diesel & Turbo ο κινητήρας ME-LGIP έχει παρουσιάσει μείωση κατά περίπου 10% του CO2 και μείωση κατά περίπου 90% των σωματιδίων κατά τη λειτουργία του με LPG, σε σύγκριση με το MDO. Επιπλέον, η MAN Diesel & Turbo αναμένει ότι η εγκατάσταση των κινητήρων ME-LGIP σε εμπορικά πλοία θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική ως προς το κόστος, σε σχέση με άλλους τύπους κινητήρων διπλού καυσίμου.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο παγκόσμιος στόλος bulk carriers κατεβάζει ταχύτητα, εξέλιξη που είναι πιο εμφανής στα πλοία μεγαλύτερης ηλικίας έναντι των νεότερων. Το γεγονός αυτό, υπογραμμίζει σε…
Την επόμενη Πέμπτη (6/3), η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αναμένεται να προχωρήσει σε ακόμη μία μείωση του επιτοκίου καταθέσεων κατά 25 μονάδες βάσης, την πέμπτη…
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου containership γιόρτασε πρόσφατα ο κολοσσός των τακτικών γραμμών A.P. Moller-Maersk (Maersk). Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου…
Καθώς ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, επιδιώκει τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία μέσω απευθείας συνομιλιών με τον Ρώσο ομόλογό του, Βλαντιμίρ Πούτιν,…
Η ημέρα «καθαρισμού» σώματος και πνεύματος και η έναρξη της σαρακοστής πλαισιώνεται από ένα σωρό πανηγυρικά έθιμα σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας, όταν…
Η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επανεξοπλιστεί και πρέπει να δοθεί στα κράτη μέλη δημοσιονομικός χώρος για να αυξήσουν τις αμυντικές δαπάνες, δήλωσε σήμερα η…
Σήμερα, Κυριακή 2 Μαρτίου, αναχωρεί από το ναυπηγείο της Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «Asuka III» της ιαπωνικής NYK Cruises. Πρόκειται για…
Οριακές μεν, πτωτικές δε παραμένουν οι μεταβολές στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ