Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας στοχεύει μέχρι το 2030 στη περαιτέρω ενίσχυση της λιμενικής της βιομηχανίας μέσω της δημιουργίας μιας, όπως αποκαλείται, «ενδοχώρας θαλάσσιων λιμένων» (seaport hinterland), συνολικής έκτασης 30 εκατ. τ.μ., στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου για την ανάπτυξη της βιομηχανικής υποδομής της χώρας, καθώς και των υποδομών logistics που διαθέτει.
Εκπρόσωπος της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας ανέφερε ότι στόχος αποτελεί η δημιουργία «ενδοχώρας» σε οκτώ θαλάσσιους λιμένες της χώρας, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται 10 εκατ. τόνους φορτίου σε ετήσια βάση. Πρόκειται για τα λιμάνια του Busan, της Incheon, της Gwangyang, του Pyeongtaek-Dangjin, της Ulsan, της Pohang, της Mokpo και της Masan.
Τα λιμάνια αυτά έχουν επίσης τη δυνατότητα να εξυπηρετούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεγάλης χωρητικότητας και διαθέτουν σύγχρονο εξοπλισμό και εγκαταστάσεις για την φορτοεκφόρτωση, την αποθήκευση και τη μεταφορά φορτίων.
Οι επενδύσεις που θα χρειαστούν για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου από τη νοτιοκορεάτικη κυβέρνηση εκτιμάται ότι θα αγγίξουν το $1,1 δις. Μέσα από τις επενδύσεις αυτές αναμένεται ότι θα δημιουργηθούν 87.000 νέες θέσεις εργασίας, αποφέροντας συγχρόνως έσοδα ύψους $9,2 δις στην χώρα από την αυξημένη παραγωγικότητα των λιμένων της.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορίου της χώρας, κατά τη διάρκεια του 2017 η εξαγωγική δραστηριότητα της Νότιας Κορέας κατέγραψε ρεκόρ, φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 60 ετών. Αύξηση σημειώθηκε κυρίως στις εξαγωγές ημιαγωγών, μηχανολογικού εξοπλισμού και πετροχημικών από τη Νότια Κορέα.
Τον περασμένο Δεκέμβριο από το λιμάνι του Busan διακινήθηκαν για πρώτη φορά 20 εκατ. TEUs, καθιστώντας το λιμάνι ως το πέμπτο μεγαλύτερο στον κόσμο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/JEON HEON-KYUN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Απογειώθηκε» η συνολική επιβατική κίνηση για το 11μηνο του έτους 2024 στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, καταγράφοντας νέο ρεκόρ πριν κλείσει η χρονιά.…
Διακυβερνητική συμφωνία για την προώθηση της περιφερειακής ενεργειακής σταθερότητας, καθώς και καινοτόμων ενεργειακών έργων που αφορούν στην Ανατολική Μεσόγειο και ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση,…
Το λιμάνι της Σανγκάης έγινε το πρώτο λιμάνι στον κόσμο που κατέγραψε ετήσια διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων, άνω των 50 εκατ. TEUs. Το κινεζικό λιμάνι καταγράφεται…
Η Azerbaijan Airlines ανακοίνωσε ότι αναστέλλει όλες τις πτήσεις της από το Μπακού προς το Γκρόζνι, της πρωτεύουσα της Τσετσενίας, έως ότου ολοκληρωθεί η…
Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…
Η 32η ετήσια τελετή απονομής των βραβείων AMVER, που διοργανώνεται παραδοσιακά από το Propeller Club Πειραιά, σε συνεργασία με την Πρεσβεία των ΗΠΑ στην…
Στη δίνη της κλιματικής αλλαγής βρίσκεται η παραγωγή ζάχαρης της Ινδίας, καθώς τα ακραία καιρικά φαινόμενα αναγκάζουν τους παραγωγούς να αναθεωρήσουν προς τα κάτω…
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ίδρυμα Ωνάση σχεδιάζει να μετατρέψει 22 δημόσια γυμνάσια και λύκεια σε Δημόσια Ωνάσεια σχολεία (11 Γυμνάσια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ