
Ο όμιλος Hyundai Heavy Industries (HHI), με την υποστήριξη του LR, ανταποκρίνεται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της παγκόσμιας προσφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μετά την εισαγωγή των ορίων που αφορούν τις εκπομπές NOx και SOx από τον IMO, πρωτοπορώντας στην ανάπτυξη καινοτόμων σχεδιασμών πλοίων.
Αυτό το Δεκέμβριο το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD), μέλος του ομίλου HHI, πρόκειται να παραδώσει το μεγαλύτερο πλοίο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 50,000 dwt, το οποίο θα φέρει μια δεξαμενή για την αποθήκευση του LNG κατασκευασμένη από μαγγάνιο. Η HHI υπέγραψε επίσης πρόσφατα σύμβαση για την κατασκευή του πρώτου παγκοσμίως δεξαμενόπλοιου κατηγορίας Aframax που θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG.
Νωρίτερα φέτος, η HHI και o LR ανακοίνωσαν ένα κοινό αναπτυξιακό έργο για τη σχεδίαση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 180.000 dwt. Το στάδιο του σχεδιασμού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το έργο βρίσκεται στη διαδικασία της έγκρισης.
Επιπλέον, οι εταιρείες Woodside, Anangel, GE, ο LR και η HHI θα συμμετέχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα για την ανάπτυξη ενός Very Large Ore Carrier (VLOC), χωρητικότητας 250.000 dwt, το οποίο θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG και θα επιχειρεί στη γραμμή εμπορίου σιδηρομεταλλευμάτων μεταξύ Αυστραλίας-Ασίας.
Ο κ. Hyung Kwan Kim, Senior Executive Vice President της HHI ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι το έργο μας για τη δημιουργία φιλικών προς το περιβάλλον σχεδιασμών είναι περισσότερο μια αποστολή παρά μια επιλογή, η οποία θα οδηγήσει σε μια καθαρότερη ναυτιλιακή βιομηχανία και έναν πιο «πράσινο» κόσμο. Ελπίζουμε ότι ο πρώτος ευεργετούμενος αυτής της προσπάθειας θα είναι η ναυτιλιακή βιομηχανία. Είναι πάντα ήταν μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με τον LR.»
Φωτό: lr.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πράξη συγκρότησης της Εθνικής Χωρικής Στρατηγικής για τον Θαλάσσιο Χώρο (ΕΧΣΘΧ), με την οποία εξειδικεύεται και αποτυπώνεται σε χάρτη ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός…
Με αποδυναμωμένους ρυθμούς βαίνει η δραστηριότητα στη second-hand αγορά, και δη σε εκείνη των δεξαμενόπλοιων. Πιο συγκεκριμένα, το α΄ τρίμηνο του 2025 έλαβαν χώρα…
The 2nd Drydockers Regatta returns on May 10–11, reaffirming its place as a highlight in the shipping community’s calendar. Following the success of its…
Ταλαιπωρία επεφύλασσε για χιλιάδες επιβάτες στο λιμάνι του Πειραιά η έξοδος του Πάσχα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, υπήρξε…
Ο αντίκτυπος των πολιτικών που χαράσσουν οι ΗΠΑ με επίκεντρο το παγκόσμιο εμπόριο δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί πλήρως. Πιο συγκεκριμένα, η κυβέρνηση Τραμπ έχει…
Άνοδο σημειώνουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως, ενώ την ίδια ώρα αναλυτές σημειώνουν ότι οι εμπορικοί τριγμοί Ουάσιγκτον και Πεκίνου δεν θα έχουν σημαντικό…
Καθώς αναλυτές υπογραμμίζουν ότι οι κινήσεις της Ουάσιγκτον αποσκοπούν στη μείωση του εμπορικού ελλείμματος των ΗΠΑ, η Ινδονησία κλείνει το μάτι στον Ντόναλντ Τραμπ…
Τις τροποποιήσεις-ορόσημο της MLC, οι οποίες εγκρίθηκαν μετά από εκτενείς διαπραγματεύσεις στα γραφεία του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας (ILO) στη Γενεύη, χαιρέτισε το ICS. Στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ