Ο όμιλος Hyundai Heavy Industries (HHI), με την υποστήριξη του LR, ανταποκρίνεται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της παγκόσμιας προσφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μετά την εισαγωγή των ορίων που αφορούν τις εκπομπές NOx και SOx από τον IMO, πρωτοπορώντας στην ανάπτυξη καινοτόμων σχεδιασμών πλοίων.
Αυτό το Δεκέμβριο το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD), μέλος του ομίλου HHI, πρόκειται να παραδώσει το μεγαλύτερο πλοίο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 50,000 dwt, το οποίο θα φέρει μια δεξαμενή για την αποθήκευση του LNG κατασκευασμένη από μαγγάνιο. Η HHI υπέγραψε επίσης πρόσφατα σύμβαση για την κατασκευή του πρώτου παγκοσμίως δεξαμενόπλοιου κατηγορίας Aframax που θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG.
Νωρίτερα φέτος, η HHI και o LR ανακοίνωσαν ένα κοινό αναπτυξιακό έργο για τη σχεδίαση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 180.000 dwt. Το στάδιο του σχεδιασμού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το έργο βρίσκεται στη διαδικασία της έγκρισης.
Επιπλέον, οι εταιρείες Woodside, Anangel, GE, ο LR και η HHI θα συμμετέχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα για την ανάπτυξη ενός Very Large Ore Carrier (VLOC), χωρητικότητας 250.000 dwt, το οποίο θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG και θα επιχειρεί στη γραμμή εμπορίου σιδηρομεταλλευμάτων μεταξύ Αυστραλίας-Ασίας.
Ο κ. Hyung Kwan Kim, Senior Executive Vice President της HHI ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι το έργο μας για τη δημιουργία φιλικών προς το περιβάλλον σχεδιασμών είναι περισσότερο μια αποστολή παρά μια επιλογή, η οποία θα οδηγήσει σε μια καθαρότερη ναυτιλιακή βιομηχανία και έναν πιο «πράσινο» κόσμο. Ελπίζουμε ότι ο πρώτος ευεργετούμενος αυτής της προσπάθειας θα είναι η ναυτιλιακή βιομηχανία. Είναι πάντα ήταν μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με τον LR.»
Φωτό: lr.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κορυφαίες προσωπικότητες της διεθνούς ναυτιλίας αποδίδουν από κοινού ευγνωμοσύνη στον Δημήτρη Φαφαλιό, ο οποίος ολοκλήρωσε τη θητεία του ως Πρόεδρος της INTERCARGO στις 31…
Παρουσία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια, του υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, του Δημάρχου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλλου,…
Οι εξαγωγές αργού πετρελαίου το 2024 οδηγήθηκαν σε μείωση, με το περασμένο έτος να συνιστά το πρώτο μετά και την πανδημία κατά το οποίο…
Ψηλά στην ατζέντα του Πεκίνου φαίνεται να βρίσκεται η οικονομική και εμπορική αναβίωση των περιοχών της δυτικής Κίνας, καθώς πρόσφατα η κινεζική κυβέρνηση προέβη…
Αύξηση 18,7% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Νοέμβριο του 2024, καθώς καταγράφηκε ποσοστιαία αύξηση των εισαγωγών και μείωση των εξαγωγών.…
Φιλόδοξους στόχους θέτει για το 2025 το κορυφαίο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας HD KSOE. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap, η…
Σε χαμηλό τέμπο εκκινούν το 2025 οι ναύλοι των LNG carriers, παραμένοντας «πιστοί» στο status quo που έχει διαμορφωθεί από τους τελευταίους μήνες του…
Στους κορυφαίους ναυλωτές δεξαμενόπλοιων στη spot αγορά εστιάζει πρόσφατη ανάλυση της Poten & Partners. Πιο συγκεκριμένα, η εν λόγω ανάλυση δίνει έμφαση στη spot…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ