
Η Σαγκάη υπέβαλε και επίσημα πρόταση στα εμπλεκόμενα υπουργεία για τη δημιουργία λιμένα ελευθέρου εμπορίου, σύμφωνα με κινεζικά ΜΜΕ.
Σε σύγκριση με τη ζώνη ελευθέρου εμπορίου, η οποία βρίσκεται σε λειτουργία ήδη από το 2013 στη Σαγκάη, η δημιουργία λιμένα ελευθέρου εμπορίου αναμένεται να επιφέρει σημαντικές αλλαγές, η κυριότερη των οποίων εκτιμάται πως θα είναι η ελαχιστοποίηση των ελεγκτικών διαδικασιών, για την είσοδο εμπορευμάτων στο λιμάνι.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τοπικά ειδησεογραφικά μέσα, τα εμπορεύματα που θα εισέρχονται στο λιμένα ελευθέρου εμπορίου δεν θα υπόκεινται σε τελωνειακούς δασμούς, ενώ θα απολαμβάνουν και επιπρόσθετες φορολογικές απαλλαγές.
Έχει ενδιαφέρον ότι πέραν της Σαγκάης και οι κινεζικές επαρχίες Zhejiang, Fujian και Guangdong εξετάζουν το ενδεχόμενο ανάληψης αντίστοιχων καινοτόμων πρωτοβουλιών.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο φιλόδοξος στόχος της δημιουργίας ενός λιμανιού ελεύθερου εμπορίου, με παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, είναι η περαιτέρω ενίσχυση του λιμένα της Σαγκάης, που ήδη αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι παγκοσμίως σε όρους διακίνησης TEUs και η ανάδειξη σε ένας από τους κομβικούς λιμένες στο χώρο της Ν.Α. Ασίας.
Φωτο: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ