
Η Διεθνής Ένωση Ναυτασφαλίσεων (International Union of Marine Insurance -IUMI) με δελτίο Τύπου αναφέρει τις επιφυλάξεις της αναφορικά με την καταλληλότητα των συστημάτων πυρόσβεσης στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Συγκεκριμένα, η Ένωση εκφράζει την ανησυχία της για το ολοένα και αυξανόμενο μέγεθος των containerships και τα περιστατικά πυρκαγιάς σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που λαμβάνουν χώρα τα τελευταία έτη, τα οποία θεωρεί ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν επαρκώς από τις ισχύουσες διεθνείς διατάξεις.
Σχετικά περιστατικά έλαβαν χώρα στο πλοίο «CCNI Arauco», χωρητικότητας 9.000 TEUs, τον Σεπτέμβριο του 2016, στο «Hanjin Pennsylvania», χωρητικότητας 4.000 TEUs τον Νοέμβριο του 2002 όπου έχασαν την ζωή τους δύο ναυτικοί και στο «MSC Flaminia», χωρητικότητας 6.732 TEUs τον Ιούλιο του 2012 που προκάλεσε τον θάνατο τριών ναυτικών.
Παρά το γεγονός πως υφίσταται η τροπολογία του 2014 της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) η IUMI εκφράζει την ανάγκη για μεγαλύτερη αντιμετώπιση των εν λόγω περιστατικών, καθώς όπως αναφέρει η Πρόεδρος του Πολιτικού Φόρουμ της Ένωσης κα Helle Hammer, οι ισχύουσες διατάξεις της SOLAS δεν επαρκούν για την προστασία των σύγχρονων containerships από περιστατικά πυρκαγιάς.
Αυτός είναι ο λόγος που η IUMI υποστηρίζει ως βέλτιστη πρακτική μια πρόταση που υποβλήθηκε από τη γερμανική ένωση ασφαλιστικών εταιρειών GDV, η οποία προτείνει μια πιο τεχνική λύση για τις εγκαταστάσεις πυρόσβεσης σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η GDV προτείνει τη δημιουργία μεμονωμένων διαμερισμάτων πυρκαγιάς κάτω από το κατάστρωμα για να αποφεύγεται η εξάπλωση της φωτιάς και την εγκατάσταση ενισχυμένων συστημάτων για την ανίχνευση της πυρκαγιάς.
Μπορείτε να δείτε τις προτάσεις της GDV για την αντιμετώπιση περιστατικών πυρκαγιών σε containerships εδώ.
Φωτό: iumi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ