Η εταιρεία Wärtsilä δοκίμασε με επιτυχία ένα σύστημα αυτόματης ασύρματης φόρτισης σε ένα υβριδικό παράκτιο πλοίο ferry. Πρόκειται για το πρώτο παγκοσμίως εμπορικό πλοίο ferry το οποίο λειτουργεί με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης υψηλής ισχύος για τις μπαταρίες του, και το επιτυχημένο αυτό έργο αντιπροσωπεύει μια αξιοσημείωτη πρόοδο στην εξέλιξη των φορτιζόμενων ηλεκτρικών πλοίων.
Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στο μήκους 85 μ. πλοίο με την ονομασία «MF Folgefonn», το οποίο ανήκει στη Norled, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εκμετάλλευσης πορθμείων της Νορβηγίας.
Η ασύρματη φόρτιση εξαλείφει τη σύνδεση καλωδίου μεταξύ σκάφους και ακτής, εξασφαλίζοντας και διευκολύνοντας ασφαλείς συνδέσεις και αποσυνδέσεις. Μειώνει επίσης τη συντήρηση δεδομένου ότι δεν υπάρχει φθορά φυσικών γραμμών σύνδεσης. Το ενσωματωμένο σύστημα της Wärtsilä βασίζεται στην επαγωγική μεταφορά ισχύος και είναι ικανό να μεταφέρει περισσότερο από ένα MW ηλεκτρικής ενέργειας.
Το εν λόγω σύστημα έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί αποτελεσματική μεταφορά ισχύος σε απόσταση 50 εκατοστών ανάμεσα στις δύο πλάκες φόρτισης που είναι ενσωματωμένες στην πλευρά του σκάφους και στην αποβάθρα. Κανένα άλλο ασύρματο σύστημα φόρτισης δεν είναι τόσο ισχυρό, ούτε μπορεί να διατηρήσει τη μεταφορά ενέργειας σε τέτοια απόσταση.
Ο κ. Ingve Sørfonn, Senior Technical Officer E&A της Wärtsilä Marine Solutions ανέφερε: «Τα τελευταία χρόνια η ασύρματη φόρτιση χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα, στα λεωφορεία και στα τρένα. Πλέον, έχουμε καταστήσει κάτι τέτοιο δυνατό και στα πλοία. Τα βασικά οφέλη για τους πελάτες είναι μέχρι και 20% περισσότερη αξιοποίηση του διαθέσιμου χρόνου φόρτισης, αυξημένη ασφάλεια λειτουργίας και μεγαλύτερη αξιοπιστία του συστήματος».
Φωτό: wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι κορυφαίες liner εταιρείες παγκοσμίως στρέφονται σταδιακά στην υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων τους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές της…
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ