Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε η γραμματεία του Paris MoU για το 2016, αύξηση παρουσιάζεται στο ποσοστό κράτησης πλοίων επί του συνόλου των επιθεωρήσεων, από 3,38% το 2014 και 3,41% το 2015 σε 3,83% το περασμένο έτος. Αυτό ενδεχομένως σημαίνει ότι οι απαιτήσεις για να περάσει επιτυχώς την επιθεώρηση ένα πλοίο έχουν γίνει πιο αυστηρές.
Τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων για το περασμένο έτος έδειξαν ότι πραγματοποιήθηκαν 17.840 επιθεωρήσεις, εκ των οποίων οι 9.299 επιθεωρήσεις κατέγραψαν ελλείψεις σε πλοία, οι 683 επιθεωρήσεις είχαν ως αποτέλεσμα κρατήσεις των πλοίων και οι 20 αφορούσαν σε απαγορεύσεις πλοίων για να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους.
Οι κυριότεροι λόγοι που τίθεται σε κράτηση ένα πλοίο είναι οι συνθήκες διαβίωσης και εργασίας στο πλοίο, η ρύπανση που προκαλούν στο περιβάλλον, η μη ασφαλής ναυσιπλοΐα, τα συστήματα πυρόσβεσης κ.ά.
Αναφορικά με τις σημαίες των πλοίων, όπως προκύπτει από τις επικαιροποιημένες λίστες του Paris MoU για το 2016, 42 είναι οι σημαίες που ανήκουν στη Λευκή λίστα, 19 κατατάσσονται στην Γκρι λίστα και 12 σημαίες περιλαμβάνει η Μαύρη λίστα.
Φωτό: parismou.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ