Ο νηογνώμονας ABS, ένας κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ταξινόμησης και τεχνικών υπηρεσιών στις θαλάσσιες και υπεράκτιες βιομηχανίες, εξέδωσε Έγκριση Επί της Αρχής (Approval In Principle) για έναν νέο σχεδιασμό μη-σφαιρικής MOSS-type LNG δεξαμενής που ανέπτυξε η ιαπωνική Kawasaki Heavy Industries (KHI).
Ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης ανεξάρτητης δεξαμενής κατηγορίας IMO Type B, υιοθετεί μια νέα προσέγγιση με ένα μη σφαιρικό σχήμα το οποίο αυξάνει την χρήση του χώρου πάνω σε ένα πλοίο μεταφοράς LNG. Σύμφωνα με την KHI, ο μη σφαιρικός σχεδιασμός επιτρέπει σε πλοία μεταφοράς LNG κατηγορίας Panamax να επεκτείνουν τη συνολική χωρητικότητά τους στα 180,000m3, προσφέροντας μια αύξηση όγκου της τάξης των 25,000m3 σε σύγκριση με τα πλοία με σφαιρικές δεξαμενές. Κατά την έκδοση του συγκεκριμένου AIP, ο ABS εξέτασε την ανάλυση αντοχής και κόπωσης προκειμένου να στηρίξει την KHI στην απόδειξη της σκοπιμότητας του νέου αυτού σχεδιασμού.
Ο Γενικός Διευθυντής της KHI Ship & Offshore Company για το Engineering Division κ. Hideaki Naoi δήλωσε: « Καθώς η διώρυγα του Παναμά επεκτείνεται και η ζήτηση για LNG αυξάνεται, οι ιδιοκτήτες και οι φορείς εκμετάλλευσης προσπαθούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια. Αυτή η νέα ιδέα προσφέρει 15% περισσότερη χωρητικότητα μεταφοράς, ενώ διατηρεί το μέγεθος των καινούριων δεξαμενόπλοιων Panamax.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ