Σε έρευνα που διεξήχθη από την Drewry σε συνεργασία με το European Shippers’ Council (ESC), σε δείγμα εκατοντάδων φορτωτών και ναυλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο για την ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι μεταφορείς στον χώρο των containers, προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Η έρευνα έγινε με βάση 16 κριτήρια, μεταξύ των οποίων, την τιμολόγηση των μεταφορικών υπηρεσιών, τη συνέπεια και την ταχύτητα των μεταφορών, την ποιότητα που διέπει τις μεταφορικές υπηρεσίες, την χρηματοοικονομική σταθερότητα του μεταφορέα κ.ά.
Τα κριτήρια που αφορούσαν τις υπηρεσίες και την τιμολογιακή πολιτική των μεταφορέων έπρεπε να βαθμολογήσουν οι ερωτηθέντες (ιδιοκτήτες φορτίων, εισαγωγείς και εξαγωγείς εμπορευμάτων) σε κλίμακα από 1 (μη ικανοποιημένος) έως 5 (απόλυτα ικανοποιημένος). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως καμιά υπηρεσία από τους μεταφορείς δεν βαθμολογήθηκε με παραπάνω από 3,3.
Όπως προκύπτει και από το σχεδιάγραμμα που ακολουθεί, από τα κριτήρια που αφορούσαν τις υπηρεσίες και την τιμολογιακή πολιτική των μεταφορέων, βαθμολογήθηκαν πιο χαμηλά η χρηματοοικονομική σταθερότητα του μεταφορέα, η ποιότητα των μεταφορικών υπηρεσιών και η αξιοπιστία της κράτησης των φορτίων.
Τα κριτήρια με την υψηλότερη βαθμολογία αφορούσαν την τιμολόγηση των μεταφορικών υπηρεσιών, την ποιότητα του εξοπλισμού διαχείρισης containers και τις μεταφορικές υπηρεσίες που είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τον Maritime Policy Manager του ESC, Fabien Becquelin, επιθυμία των φορτωτών είναι οι μεταφορείς να τους αντιμετωπίζουν ως συνεργάτες και όχι ως πελάτες, γεγονός που εκλείπει κατά τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων για τη διακίνηση των containers.
Από τη μεριά της Drewry τονίστηκε ότι οι ιδιοκτήτες των φορτίων επισημαίνουν πως οι ναυτιλιακές εταιρείες που μεταφέρουν containers θα πρέπει να εισέλθουν σε μια νέα εποχή ψηφιοποίησης επενδύοντας σε νέα πληροφοριακά συστήματα και να ενισχύσουν περαιτέρω την αξιοπιστία τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Απογειώθηκε» η συνολική επιβατική κίνηση για το 11μηνο του έτους 2024 στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, καταγράφοντας νέο ρεκόρ πριν κλείσει η χρονιά.…
Διακυβερνητική συμφωνία για την προώθηση της περιφερειακής ενεργειακής σταθερότητας, καθώς και καινοτόμων ενεργειακών έργων που αφορούν στην Ανατολική Μεσόγειο και ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση,…
Το λιμάνι της Σανγκάης έγινε το πρώτο λιμάνι στον κόσμο που κατέγραψε ετήσια διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων, άνω των 50 εκατ. TEUs. Το κινεζικό λιμάνι καταγράφεται…
Η Azerbaijan Airlines ανακοίνωσε ότι αναστέλλει όλες τις πτήσεις της από το Μπακού προς το Γκρόζνι, της πρωτεύουσα της Τσετσενίας, έως ότου ολοκληρωθεί η…
Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…
Η 32η ετήσια τελετή απονομής των βραβείων AMVER, που διοργανώνεται παραδοσιακά από το Propeller Club Πειραιά, σε συνεργασία με την Πρεσβεία των ΗΠΑ στην…
Στη δίνη της κλιματικής αλλαγής βρίσκεται η παραγωγή ζάχαρης της Ινδίας, καθώς τα ακραία καιρικά φαινόμενα αναγκάζουν τους παραγωγούς να αναθεωρήσουν προς τα κάτω…
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ίδρυμα Ωνάση σχεδιάζει να μετατρέψει 22 δημόσια γυμνάσια και λύκεια σε Δημόσια Ωνάσεια σχολεία (11 Γυμνάσια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ