![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/09/202309070916172227.jpg)
Σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ υψηλόβαθμο στέλεχος της South Asia Gas Enterprise Pvt Ltd (SAGE), δήλωσε ότι η επανεξέταση και άμεση υλοποίηση του σχεδίου για την κατασκευή ενός υποθαλάσσιου αγωγού για την εξαγωγή του φυσικού αερίου του Ιράν μέσω της Θάλασσας του Ομάν και του Ινδικού Ωκεανού προς την Ινδία είναι πλέον στα άμεσα σχέδια του Νέου Δελχί και της Τεχεράνης.
Ο νέος αγωγός θα κοστίσει 4,5 δις δολάρια και θα μεταφέρει φυσικό αέριο από τα νότια παράλια του Ιράν, μέσω των θαλασσίων υδάτων και την ΑΟΖ του Ομάν και της ανοικτής θάλασσας στον Ινδικό Ωκεανό, προς το Γκουτζαράτ της δυτικής Ινδίας.
Ο νέος αγωγός θα έχει μήκος 1.400 χιλιομέτρων παρακάμπτοντας την αποκλειστική οικονομική ζώνη (ΑΟΖ) του Πακιστάν.
Tο Ιράν και το Ομάν έχουν ήδη υπογράψει συμφωνία ύψους 60 δις δολαρίων ΗΠΑ για την κατασκευή ενός υποθαλάσσιου αγωγού, ο οποίος θα μεταφέρει 20 εκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου ανά ημέρα για μια περίοδο 25 ετών. Σύμφωνα με το ιρανικό πρακτορείο Tasnim η Ινδία επιδιώκει εδώ και αρκετούς πλέον μήνες να ολοκληρώσει μια άμεση σύνδεση του αγωγού μεταφοράς φυσικού αερίου, ακόμα και υποθαλάσσια, με το Ιράν μετά την κωλυσιεργία του Πακιστάν ως προς την ολοκλήρωση ενός χερσαίου αγωγού φυσικού αερίου μεταξύ των τριών κρατών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου έλαβε χώρα το 15ο Annual Capital Link Greek Shipping Forum, όπου πληθώρα ναυτιλιακών προσωπικοτήτων συναντήθηκαν και μοιράστηκαν τις απόψεις τους…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A. ανακοινώνει την επιτυχημένη αναβάθμιση του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) σε Microsoft Dynamics 365 Business Central &…
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ναύλοι των bulk carriers από τον περασμένο Νοέμβριο και, όπως προκύπτει και από τα Baltic Exchange Timecharter equivalents, η πτώση…
Η στρατηγική του κολοσσού ενέργειας τα τελευταία έτη εστιάστηκε σημαντικά στις προοπτικές των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, απόφαση που προκάλεσε τον προβληματισμό αναλυτών και τη…
Στο κενό είναι πιθανό να καταλήξουν οποιεσδήποτε βραχυπρόθεσμες εκτιμήσεις για την κατεύθυνση των ναυτιλιακών αγορών, καθώς «ο κόσμος εισέρχεται σε αχαρτογράφητο έδαφος», τονίζει ο…
Σε πόλο έλξης φορτίων θερμικού άνθρακα αναδείχθηκε το Βιετνάμ κατά τη διάρκεια του 2024, καθώς οι εισαγωγές της ασιατικής χώρας εκτοξεύτηκαν και σημείωσαν νέο…
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα το 2035 θα είναι ένας παγκόσμιας κλάσης προορισμός για κατοικία, επενδύσεις και τουρισμό. Η αξία των ακινήτων θα έχει αυξηθεί σημαντικά,…
Η επιστροφή των δεξαμενόπλοιων στη Διώρυγα του Σουέζ ίσως και να μην έχει τόσο σφοδρό αντίκτυπο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Gibson,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ