Με τη μετάβαση σε αυστηρότερα επίπεδα εκπομπών από το 2020, όταν το νέο παγκόσμιο όριο θείου θα μειωθεί στο 0.5%, οι πλοιοκτήτες, οι πάροχοι καυσίμων και τα υπόλοιπα ενδιαφερόμενα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας θα πρέπει να κάνουν σημαντικές επενδύσεις προκειμένου να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς. Εξετάζοντας το κύριο ζήτημα, το οποίο είναι το ίδιο το καύσιμο, το LNG παρέχει μια βιώσιμη λύση μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα εμπόδια τα οποία πρέπει να κατανοηθούν καλύτερα και να ξεπεραστούν προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες του LNG σαν καύσιμο. Τα εμπόδια αυτά περιλαμβάνουν την ωριμότητα της αγοράς και την έλλειψη κατανόησης των οφελών της χρήσης του LNG από τους τελικούς χρήστες, τους επενδυτές, τις κυβερνήσεις και την κοινωνία. Ακόμη, τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και το κατακερματισμένο και συνεχώς εξελισσόμενο κανονιστικό πλαίσιο.
H SEA/LNG πιστεύει ότι η συνεργασία, η επίδειξη και η επικοινωνία είναι απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να συνεχιστεί η ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής και αποδοτικής παγκόσμιας αλυσίδα αξίας του LNG μέχρι το 2020.
Ο κ. Peter Keller, Chairman της SEA\LNG και Executive Vice President της Tote δήλωσε: “Μια συλλογική προσέγγιση είναι ο μόνος τρόπος για να ξεπεραστούν οι σημερινές προκλήσεις. H δημιουργία υποδομών που θα επιτρέπουν γρήγορους, ασφαλείς και οικονομικά αποδοτικούς ανεφοδιασμούς LNG σε βασικά παγκόσμια λιμάνια, η κατασκευή οικονομικά αποδοτικών πλοίων τα οποία κινούνται με LNG, και η επίτευξη συνοχής ανάμεσα σε παγκόσμιους και εθνικούς κανονισμούς είναι αναγκαία βήματα εάν πρόκειται το LNG να αποτελέσει λύση για τον ναυτιλιακό κλάδο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Aegean Baltic Bank (ABBank), ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η διαδικασία fit & proper του κ. Αριστοτέλη Μυστακίδη από την Τράπεζα της Ελλάδος και…
Ινδία και Νιγηρία συμφώνησαν να ενισχύσουν τις διμερείς σχέσεις τους σε τομείς κρίσιμης σημασίας, όπως η ενέργεια, η άμυνα και η επισιτιστική ασφάλεια. Οι…
Στην τελική ευθεία έχει μπει η επένδυση της MSC στον λιμένα του Αμβούργου, μετά την ολοκλήρωση όλων των σχετικών προϋποθέσεων. Η MSC θα κληθεί…
Σε υψηλό έξι εβδομάδων ανήλθαν οι διά θαλάσσης εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος την εβδομάδα που εκκίνησε στις 4 Νοεμβρίου, με τις εξαγωγές από την Αυστραλία να…
Η MSC Cruises ξεκίνησε τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου την πρώτη της χειμερινή σεζόν κρουαζιέρας στην Ελλάδα, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η εταιρεία δραστηριοποιείται…
Μια νέα αεροπορική εμπορευματική σύνδεση με την παραθαλάσσια πόλη Βανκούβερ του Καναδά εγκαινιάστηκε την Κυριακή 17 Νοεμβρίου στην Κίνα. Ειδικότερα, ένα αεροσκάφος που μετέφερε…
Με καινοτόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζει να ενισχύει τον στόλο του ο γαλλικός κολοσσός τακτικών γραμμών CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Σε μια συμφωνία-ορόσημο για την ενεργειακή μετάβαση των αναπτυσσόμενων οικονομιών του πλανήτη κατέληξαν εταιρείες-κολοσσοί στον τομέα της ενέργειας, στο πλαίσιο της Διάσκεψης των Ηνωμένων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ