Για την Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη και την δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να συμβάλλει στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και μείωσης του κόστους μεταφοράς των οχημάτων που κατασκευάζει. Αυτόν το στόχο επιδιώκει να τον πετύχει μέσω της χρήσης πλοίων, που θα είναι διπλού καυσίμου, με δυνατότητα καύσης και LNG υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), γεγονός που θα επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 25%, NOx έως 30%, αιθάλης έως 60%, ενώ η μείωση των εκπομπών σε SOx εκτιμάται ότι μπορεί να αγγίξει ακόμα και το 100%.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η Volkswagen αναμένεται να είναι ο πρώτος κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί από το 2019 δύο πλοία με μηχανές διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και πετρέλαιο) της εταιρείας MAN Diesel & Turbo για μεταφορά αυτοκινήτων μεταξύ Ευρώπης και βόρειας Αμερικής. Τα δύο αυτά πλοία, της ναυτιλιακής εταιρείας Siem Car Carriers AS τύπου Roll-on/ Roll-off, θα έχουν μήκος 200 και πλάτος 36 μέτρα, θα διαθέτουν 12 καταστρώματα, ενώ θα έχουν δυνατότητα μεταφοράς έως και 4.500 οχημάτων. Επιπλέον, θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα μέχρι και 19 κόμβους.
Ο Βόλφραμ Τόμας, Επικεφαλής της Ομάδας Παραγωγής του Ομίλου της Volkswagen, σε δηλώσεις του τόνισε ότι στόχος της εταιρείας είναι «η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του Ομίλου και στο τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και οι πιο αποδοτικές ενεργειακά μεταφορές μέσω της ολοένα και πιο συστηματικής χρήσης πλοίων LNG για τη μεταφορά των οχημάτων μας».
Φωτό: siemcarcarriers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ