
Το Marshall Islands Registry κατάφερε να αποτελεί την πρώτη επιλογή για τις εταιρείες που διαχειρίζονται δεξαμενόπλοια καθώς με 44,6 εκ. gt εγγεγραμμένα στην σημαία κατέχει πλέον την πρώτη θέση παγκοσμίως.
Η πρώτη θέση ήρθε έπειτα από την εγγραφή δεξαμενοπλοίων στη σημαία από ναυτιλιακές εταιρείες της Ελλάδας, των Η.Π.Α. και της Ασίας, οι οποίες κατέστησαν το Marshall Islands Registry τη σημαία με την μεγαλύτερη εγγεγραμμένη χωρητικότητα στον τομέα των δεξαμενόπλοιων. Πλέον το Marshall Islands Registry αντιπροσωπεύει στόλο αποτελούμενο από 3.937 πλοία συνολικής χωρητικότητας 137,3 εκ. GT και μέσης ηλικίας 8,7 ετών. Επιπρόσθετα και σύμφωνα με την ανακοίνωση που εκδόθηκε, εκτός από το σημαντικό μέγεθος στόλου της σημαίας, έχουν επιτευχθεί και υψηλές επιδόσεις σε ότι αφορά την ασφάλεια καθώς η σημαία έγινε αποδεκτή από την πρωτοβουλία Qualsip 21 της Αμερικανικής Ακτοφυλακής ενώ για 12ο συνεχόμενο έτος η σημαία συμπεριλαμβάνεται στην Λευκή Λίστα του Paris και Tokyo MoU.
Τη σημασία συμμετοχής στην πρωτοβουλία Qualsip 21 τόνισε σε δηλώσεις του και ο Πρόεδρος του Marshall Islands Registry, Bill Gallagher σημειώνοντας ότι 13 από τις 26 σημαίες που συμμετείχαν στην πρωτοβουλία το 2015, απώλεσαν την ιδιότητα του μέλους της το 2016, κάτι που δείχνει τα αυστηρά κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι σημαίες που συμμετέχουν σε αυτήν. Μάλιστα όπως τόνισε το Marshall Islands Registry είναι η μοναδική σημαία από τις τρεις μεγαλύτερες (σε όρους χωρητικότητας) παγκοσμίως η οποία κατάφερε να διατηρήσει την συμμετοχή της στην Qualsip 21.
To Marshall Islands Registry απέσπασε τον τίτλο της σημαίας με τα περισσότερα εγγεγραμμένα δεξαμενόπλοια παγκοσμίως (σε όρους χωρητικότητας) από την σημαία της Λιβερίας η οποία πλέον αντιπροσωπεύει στόλο δεξαμενοπλοίων συνολικής χωρητικότητας 40,6 εκ. gt ενώ ακολουθούν οι σημαίες του Παναμά, της Σιγκαπούρης και του Χονγκ Κονγκ με 36,1 εκ. gt, 20 εκ. gt και 18,9 εκ. gt αντίστοιχα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο Βουλευτής Χίου ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής, Σταύρος Γ. Μιχαηλίδης, κάλεσε στη Βουλή τη Δευτέρα, 10 Μαρτίου, τον Υπουργό Ναυτιλίας…
Με την υπογραφή της απόφασης και την έκδοση της σχετικής πρόσκλησης για σημαντικά έργα και παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση της λειψυδρίας, από τον…
του καπτ. Γιώργου Γεωργούλη Το ναυτικό ατύχημα (σύγκρουση δύο πλοίων) που συνέβη στο αγκυροβόλιο αναμονής Immingham anchorage (waiting anchorage) στα πρόσγεια των λιμανιών του…
Την καθοδική πορεία που χαράσσουν του τελευταίους μήνες συνέχισαν τον Φεβρουάριο οι εισαγωγές θερμικού άνθρακα της Ινδίας, καθώς η ηλεκτροπαραγωγή με καύση άνθρακα «κόβει»…
Ανακατατάξεις αναμένεται να λάβουν χώρα στην κορυφαία δεκάδα των εταιρειών διαχείρισης containerships. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δεδομένων της Alphaliner, το orderbook της Wan Hai Lines…
Ουκρανοί και Αμερικανοί αξιωματούχοι επρόκειτο να συναντηθούν για κρίσιμες συνομιλίες στη Σαουδική Αραβία την Τρίτη 11 Μαρτίου με στόχο τη χάραξη πορείας προς τον…
Δασμούς σε καναδικά εμπορεύματα επέβαλε πρόσφατα το Πεκίνο, κίνηση που συνιστά την απάντηση της Κίνας στη στάση της Οτάβα με επίκεντρο τα κινεζικά ηλεκτρικά…
Την επέκτασή της στα ευρωπαϊκά logistics πραγματοποιεί η Mitsui O.S.K. Lines (MOL), προχωρώντας στην απόκτηση της εταιρείας LBC Tank Terminals. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ