
Δεκατέσσερις εταιρείες έχουν ήδη εκφράσει την επιθυμία τους να εγκατασταθούν στη νέα «ελεύθερη» λιμενική ζώνη που θα δημιουργηθεί στη χερσόνησο της Καμτσάτκα της Ανατολικής Σιβηρίας σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές στη Μόσχα.
Ο αναπληρωτής πρωθυπουργός και πληρεξούσιος για την Άπω Ανατολή, Yuri Trutnev δήλωσε πριν λίγες ημέρες, στο πρακτορείο TASS ότι υπάρχει σταδιακώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για το νέο κόμβο εμπορίου, μεταφορών και Logistics που δημιουργείται στην κάποτε λησμονημένη και δυσπρόσιτη περιοχή της Ρωσίας.
Το μεγάλο στοίχημα του Κρεμλίνου είναι να δημιουργηθεί μια νέα οικονομική ζώνη με έμφαση στους τομείς της βιομηχανίας, της ενέργειας, των υπηρεσιών, του εμπορίου, της αποθήκευσης και των μεταφορών η οποία θα ανταγωνίζεται το Χόνγκ Κόνγκ και τη Σιγκαπούρη.
Οι επιχειρήσεις αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής θα έχουν σημαντικά προνόμια και φορολογικές ελαφρύνσεις συμπεριλαμβανομένων των χαμηλότερων συντελεστών φόρου εισοδήματος και απαλλαγή από φόρο ακίνητης περιουσίας και από άλλες φορολογίες που αφορούν τα νομικά πρόσωπα και το διεθνές κεφάλαιό τους.
Η ελεύθερης τελωνειακή ζώνη της περιοχής αποτελεί σημαντικό κίνητρο για τη μετεγκατάσταση σημαντικών πολυεθνικών εταιρειών κυρίως από την Κίνα και τη ΝΑ Ασία.
***
Με περίπου 370.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα η Καμτσάτκα είναι η μεγαλύτερη χερσόνησος της Ανατολικής Ασίας και βρίσκεται ανάμεσα στη θάλασσα του Μπιερινγκ στο Βόρειο Ειρηνικό Ωκεανό στα ανατολικά και τη Θάλασσα του Okhotsk στα δυτικά. Εκτείνεται από την ανατολική Σιβηρία προς τα νότια, και τη συνέχιση τους προς την κατεύθυνση της Ιαπωνίας, την αλυσίδα των νησιών Kuril. Η κύρια πόλη της Καμτσάτκα, Petropavlovsky-Kamchatsky, βρίσκεται στην Avacha Bay, το οποίο είναι ένα από τα μεγαλύτερα φυσικά λιμάνια του κόσμου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ράλι παραγγελιών για νέα πλοία από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών κατεγράφη τα προηγούμενα έτη. Πλέον, παρότι οι παραγγελίες συνεχίζονται με…
Ο κολοσσός CMA CGM συνεχίζει την επέκταση του στόλου του, παραλαμβάνοντας το containership «CMA CGM TIGA». Το συγκεκριμένο πλοίο αποτελεί τον επίλογο μιας παραγγελίας…
Αναντίρρητα, η ναυτιλιακή βιομηχανία βιώνει μια περίοδο έντονων προκλήσεων. Τα όρια που έχουν θέσει οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί για την αποανθρακοποίηση επιτάσσουν την ανάγκη στροφής…
Νέα σημαντική συμφωνία υπέγραψαν πρόσφατα τα ναυπηγεία Fincantieri, καθώς εξασφάλισαν παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο ακόμα κρουαζιερόπλοιων. Συγκεκριμένα, ο ιταλικός ναυπηγικός κολοσσός και η…
Θετικές παραμένουν οι τελευταίες εξελίξεις στη ναυλαγορά των LPG carriers, με τα Very Large Gas Carriers να παραμένουν στο επίκεντρο. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη…
Αποστολή ΝΧ στις ΗΠΑ Εμφανώς «μουδιασμένη» από τις πολιτικές Τραμπ, που συμπαρασύρουν στο διάβα τους και τη ναυτιλία, η ναυτιλιακή κοινότητα συναντήθηκε στη μεγαλύτερη…
Στο τεύχος της 15ης Αυγούστου 1961, τα Ναυτικά Χρονικά παρουσίασαν στο αναγνωστικό τους κοινό το δανικό επιβατηγό πλοίο «Bornholm», με αφορμή την πρόσφατη ολοκλήρωση…
Οι νέες τεχνολογίες, η ενεργειακή αποδοτικότητα, η εκπαίδευση και η κατάρτιση των ναυτικών βρέθηκαν στο επίκεντρο του 18ου Greener Shipping Summit. Το συνέδριο διοργανώθηκε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ