Σύμφωνα με την τελευταία ειδική έκδοση της Drewry η υπερβολική αύξηση του στόλου και η αναπροσαρμογή της τιμής του LPG στις κύριες βιομηχανικές δυνάμεις της Ασίας προκαλεί ανακατατάξεις στις παγκόσμιες θαλάσσιες μεταφορές για τη συγκεκριμένη αγορά.
Ο στόλος VLGC έχει μεγεθυνθεί σε ποσοστό 7% από τρίμηνο σε τρίμηνο κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων τριμήνων και πλέον ξεπερνά την υπάρχουσα αύξηση της ζήτησης φορτίου.
Ένας επιπλέον παράγοντας που έχει ανακύψει πρόσφατα αφορά το μεγάλο αριθμό των ακυρώσεων από τους τερματικούς σταθμούς των ΗΠΑ. Οι 22 ακυρώσεις το τελευταίο τρίμηνο έχουν επηρεάσει σημαντικά τη ναυλαγορά στο συγκεκριμένο κλάδο και ενώ η ασιατική ζήτηση παρέμεινε ανθεκτική, δεν είναι πλέον αρκετά ισχυρή για να απορροφήσει την υπερπροσφορά τόσο από τις ΗΠΑ όσο και τη Μέση Ανατολή.
Αποτέλεσμα των ακυρώσεων είναι τα πλοία που επρόκειτο να μεταφέρουν αμερικανικό LPG να αναζητούν μια θέση στον ήλιο στην spot αγορά, θέτοντας έτσι περαιτέρω πίεση στις φθίνουσες τιμές. Κατά την Drewry, παρά το γεγονός ότι οι ακυρώσεις φορτίων αναμένεται να μειωθούν από το τέταρτο τρίμηνο, η υπερπροσφορά πλοίων θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα. Επιπλέον 26 VLGCs θα πέσουν στο νερό μέχρι το τέλος του 2016.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κατατέθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη στην Ολομέλεια ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2025. Ο κ. Χατζηδάκης καταθέτοντας και σε ηλεκτρονική…
Στην τεχνολογική καινοτομία εστιάζει η ιαπωνική ναυτιλιακή βιομηχανία, με τις εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Kansai Electric Power Company (KEPCO) να υπογράφουν μνημόνιο…
Η απόφαση της ρωσικής Gazprom να διακόψει τις αποστολές φυσικού αερίου στην αυστριακή εταιρεία OMV έχει προκαλέσει την εκ νέου στροφή της Γηραιάς Ηπείρου…
Με στόχο την ενίσχυση των δραστηριοτήτων τους στον Καναδά και την εδραίωσή τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων της Βόρειας Αμερικής, μέσω της παραγωγής…
Το Ιράν καταδίκασε τις κυρώσεις που επέβαλε η ΕΕ στην κρατική ναυτιλιακή εταιρεία και σε άλλα νομικά πρόσωπα, σημειώνοντας πως βασίζονται σε «ψεύτικους ισχυρισμούς»…
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει για την παγκόσμια οικονομία το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), καθώς η διαφαινόμενη επιβολή δασμών στις ασιατικές εξαγωγές πιθανότατα θα…
Η όρεξη της MSC για παραγγελίες πλοίων φέρεται να παραμένει ανικανοποίητη, παρότι ο στόλος της αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς, ξεπερνώντας τα 6,2 εκατ. TEUs.…
Η καταστροφή δύο υποθαλάσσιων καλωδίων στη Βαλτική Θάλασσα θα πρέπει να θεωρηθεί σαμποτάζ, δήλωσε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου το Βερολίνο, ενώ οι ένοπλες δυνάμεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ