
Έκκληση για τον Έλληνα ανθυποπλοίαρχο Αναστάσιο Νάκη, τα ίχνη του οποίου αγνοούνται από το πρωί της περασμένης Δευτέρας, στα ανοιχτά του δυτικού Μεξικού, κάνει η αδερφή του αγνοούμενου, Μαρία-Κατερίνα Νάκη, η οποία σε επιστολή που κοινοποίησε στα μέσα ενημέρωσης αναφέρει τα εξής :
“Γεια σας! Το όνομά μου είναι Μαρία-Κατερίνα Νάκη και θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα πολύ σοβαρό θέμα. Ο αδελφός μου ονομάζεται Αναστάσιος Νάκης και είναι ο Έλληνας ανθυποπλοίαρχος που αγνοείται από την Κυριακή 12 Απριλίου 2015, από τις 14:00 (ώρα Μεξικό). Ταξίδευε με πλοίο. Το πλοίο, που ονομάζεται «Ingrid C», είναι ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, ταξιδεύει υπό τη σημαία των «Marshall Islands» και ανήκει στην εταιρεία EFShipping του Θεόδωρου Ευσταθίου. Η διαδρομή του πλοίου ήταν από τη Σαγκάη της Κίνας προς το Manzanillo του Μεξικό. Υπάρχουν φήμες ότι αυτοκτόνησε, αλλά το γεγονός είναι ότι η αιτία της εξαφάνισής του δεν είναι η αυτοκτονία. Ο αδελφός μου, ο οποίος είναι 22 ετών, έκανε σχέδια για το μέλλον, ένιωθε καλά και δεν είχε κανένα πρόβλημα, είτε προσωπικό ή επαγγελματικό, όπως αποδεικνύεται από την οικογένειά του, τη φίλη του και τους φίλους του. Είναι εξωστρεφής και ο χαρακτήρας του είναι πολύ δυνατός.
Πιστεύουμε ότι είναι σε ένα μέρος όπου δεν μπορεί να επικοινωνήσει. Αν κάποιος γνωρίζει ή έχει δει κάτι, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.”
Επικοινωνήσαμε με τον αρμόδιο της παρακολούθησης του θέματος της εξαφάνισης του νεαρού ανθυποπλοιάρχου της ναυτιλιακής εταιρείας EF Shipping Co. S.A. Panama ο οποίος και μας ανέφερε τα εξής:
Αυτήν την στιγμή διενεργείται επίσημη έρευνα από το ΥΕΝ και την Σημαία του Πλοίου και η εταιρεία έχει ήδη παράσχει και συνεχίζει να παρέχει ό,τι στοιχεία υπάρχουν και προκύπτουν προς τις αρμόδιες αρχές. Μόλις το πλοίο έδεσε στο λιμάνι Manzanillo του Μεξικού, που ήταν το πρώτο λιμάνι έπειτα από την εξαφάνιση του κου Νάκη επιβιβάστηκε επιθεωρητής του P&I Club συνοδευόμενος από 3 αξιωματικούς του Λιμενικού Σώματος του Μεξικού οι οποίοι ανέκριναν το πλήρωμα, τους αξιωματικούς και τον καπετάνιο και στη συνέχεια ερεύνησαν εξονυχιστικά όλο το πλοίο. Δεν βρέθηκε τίποτα. Από την στιγμή της εξαφάνισης του ναυτικού 2 ελικόπτερα και 3 πολεμικά πλοία, πλέον της εταιρείας και άλλων εμπορικών παραπλέοντων πλοίων, ερευνούσαν την περιοχή επί 72 ώρες και κατ’εντολήν των λιμενικών αρχών συνεχίστηκαν οι έρευνες για 20 ώρες επιπλέον. Δυστυχώς δεν βρέθηκε ίχνος του αγνοούμενου. Η υπόθεση του Αναστάσιου Νάκη είναι ακόμα υπό διερεύνηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ρυθμούς παρόμοιους με εκείνους των προηγούμενων ετών τρέχουν οι διαλύσεις πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, το α΄ τρίμηνο…
Ρότα προς ένα πράσινο αύριο χαράζει η αγορά κρουαζιέρας, με τις εταιρείες Viking και Fincantieri να πρωτοστατούν, παρουσιάζοντας λεπτομέρειες για το παγκοσμίως πρώτο κρουαζιερόπλοιο…
Ακόμα μία εγκατάσταση ιστίων σε LNG carrier ανακοίνωσε ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui O.S.K. Lines. Πιο συγκεκριμένα, η MOL ήλθε σε συμφωνία με την Tokyo…
Ιδιαίτερα μεγάλη βουτιά καταγράφουν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Στο μέλλον της ζήτησης για κρουαζιέρες εστιάζει το ναυπηγείο Meyer Werft, παρουσιάζοντας καινοτόμο σχεδίαση πλοίου με συγκεκριμένο ηλικιακό «target group». Ειδικότερα, το σχέδιο αφορά…
Η στρατηγική επένδυση του ιαπωνικού κολοσσού NYK στη μεθανόλη βαίνει ταχύτατα, με την Παρασκευή 4 Απριλίου να αποτελεί ημερομηνία-ορόσημο, δεδομένου ότι η NYK συνήψε…
Σε νέο γύρο κυρώσεων με επίκεντρο το Ιράν προχώρησε πρόσφατα η Ουάσιγκτον, θέτοντας στο στόχαστρό της πλοία αλλά και έναν τερματικό που βρίσκεται στην…
Διάλειμμα από τη μεταβλητότητα φαίνεται να πραγματοποιεί η ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ